Personálny manažér / Human Resources Manager

Miesto práce
Mostová 2, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiac

Práca pre nás

OLYMPIC CASINO SLOVAKIA je dcérskou spoločnosťou Olympic Entertainment Group AS, ktorá je globálnym prevádzkovateľom kasín, hotelov a rezortov na Slovensku, Malte, Španielsku, Lotyšsku, Litve, Chorvátsku a Estónsku.

Poslaním firmy je poskytovať hosťom zákaznícky orientované, bezpečné a dôveryhodné prostredie na zábavu. Spoločnosť je licencovaným subjektom a je pod prísnou kontrolou Ministerstva financií SR, daňových úradov a inšpektorátov práce.

OLYMPIC CASINO SLOVAKIA získalo prestížne ocenenie Slovak Superbrands niekoľko rokov po sebe a najnovšie aj Superbrands 2023.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Vaša úloha

- Plánovanie rozvoja ľudských zdrojov (prijímanie do pracovného pomeru, cirkulácia, povýšenie, školiace kurzy pre dealerov, ukončenie pracovného pomeru atď.).
- Príprava a riadenie rozpočtu oddelenia.
- Oboznamovať manažment so záležitosťami týkajúcimi sa ľudských zdrojov.
- Plánovanie školiacich činností spoločnosti v súlade s jej cieľmi.
- Plánovanie športových a zábavných podujatí pre zamestnancov spoločnosti.
- Plánovanie krátkodobých a operatívnych aktivít oddelenia.
- Organizovať nábor zamestnancov (inzeráty, súťaže, pohovory, dotazníky, formuláre, skúšky, ...).
- Zabezpečovať usporiadanie záznamov týkajúcich sa ľudských zdrojov v súlade s platnou legislatívou.
- Aktualizovať zavedené štandardy (interné pravidlá a pracovné postupy, služobné predpisy, popisy práce, pravidlá a postupy, ktoré dodržiavajú oddelenia, personálnu politiku, atď.).
- Organizovať vyplnenie dotazníka o pracovnej spokojnosti.
- Poskytovať zamestnancom poradenstvo v oblasti dosahovania cieľov a odstraňovania prekážok.
- Rozvíjať systém motivácie a uznania v súlade s cieľmi spoločnosti.
- Sústavný individuálny rozvoj a zvyšovanie kvalifikácie.
- Pravidelný reporting a komunikácia s materskou spoločnosťou - nutná angličtina.
- Úzka spolupráca s medzinárodnou centrálou spoločnosti a účasť na implementácii koncernových HR procesov na Slovensku.
- Participácia na medzinárodných projektoch v oblasti riadenia ľudských zdrojov (nastavenie systému odmeňovania, benefitov a i.)
- Kontaktná osoba pre externé inštitúcie (inšpektoráty práce, úrady práce, ...)

Naše očakávania

- veľmi dobrá znalosť anglického jazyka
- vysoká profesionalita a schopnosť čeliť výzvam
- komunikatívnosť a flexibilita
- dobré prezentačné a organizačné schopnosti
- tímová spolupráca
- schopnosť učiť sa

Ponúkame

- prostredie rastúcej, dynamickej medzinárodnej spoločnosti
- možnosť využívanie Home office podľa platných pravidiel spoločnosti
- možnosť spoluvytvárať HR procesy spoločnosti
- možnosť ďalšieho odborného rastu, vzdelávanie
- zodpovedajúce finančné ohodnotenie a možnosť získania ročného manažérskeho bonusu
- karta Multisport
- team-buildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujeme si právo odpovedať len vyhovujúcim kandidátom. Pohovory sa uskutočnia v Bratislave.
ID: 3337778  Dátum zverejnenia: 26.9.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac