Charakteristika spoločnosti

Kto tvorí, ten naozaj žije. Táto filozofia nás sprevádza od roku 2009, kedy sme začali písať svoj príbeh ešte pod menovkou Top-Nechty. K nechtovému sortimentu pribudol aj galantérsky tovar. V roku 2020 sme obe kreatívne cesty spojili pod značkou NOEZON. V e-commerce sme síce doma, no nechceme byť len e-shop, ktorého misia končí v bode, kde zasýti spotrebiteľský hlad. Chceme edukovať, spájať a inšpirovať.

Zobraziť celú charakteristiku
Jednou z brandových aktivít, na ktorých aktuálne pracujeme, je projekt realizovaný v spolupráci s TV Markíza - Prebúdzame tvorivosť v Teleráne. Pravidelnou účasťou vo vysielaní prezentujeme širokej verejnosti svoje poslanie.

V roku 2021 sme získali ocenenie Heuréka - absolútny víťaz Ceny kvality. V obkolesení veľkých hráčov, ako sú Lidl, Notino či Answear sme dokázali, že sme najkvalitnejší e-shop roku 2021.
Teraz máš príležitosť pridať sa k nám!

Skryť celú charakteristiku