SIOP/MPS Analyst - Analytik/čka plánovania výroby

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / by agreement
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacod 1600€ v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou úlohou je riadenie SIOP závodu (Sales, Inventory and Operations Planning ) na mesačnej baze, a MPS závodu (Master, Production, Scheduling) na týždennej báze. Analytik/čka plánovania výroby zabezpečuje, aby bolo MPS splniteľné a v súlade s objednávkami zákazníka, cieľmi a kapacitami závodu. Riadi pracovnú záťaž závodu a navrhuje prerozdelenie zdrojov na základe variácií zákazníckeho dopytu.

Medzi hlavné činnosti patrí:
  • Konsolidovať MPS každého oddelenia vo výrobe na úrovni závodu a zabezpečiť rešpektovanie cieľov závodu (zásoby, SIOP, zdroje...)
  • Zabezpečiť, aby MPS rešpektovalo dodávky zákazníkov týkajúce sa ich objednávok
  • Zabezpečiť realizovateľnosť MPS závodu vzhľadom na skutočnú vnútornú a vonkajšiu kapacitu, ako aj dostupné technické a ľudské zdroje
  • Viesť proces SIOP na úrovni závodu konsolidáciou údajov z rôznych služieb a identifikáciou interných a externých úzkych miest
  • Viesť mesačné stretnutie SIOP závodu
  • Zabezpečiť priemyselné ciele závodu optimalizáciou zdrojov a úrovne zásob
  • Zabezpečiť dodržiavanie postupov SIOP / MPS a udržiavať ich na najlepšej úrovni
  • Podieľať sa na aktivitách Supply Chain Network a nasadzovať stratégiu
  • EOL manažment (integrácia do MPS-SIOP, príprava podkladov pre reklamácie)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Pružný pracovný čas,
  • 4 extra dni voľna (tzv. sick-days),
  • Home office (10 dní/mesačne)
  • príspevok na dopravu,
  • MultiSport karta,
  • ročný bonus,
  • Edenred karta (až do 400 €/ročne),
  • možnosť kariérneho rastu v nadnárodnej spoločnosti,
  • odborné školenia.

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o nami ponúkanú pracovnú pozíciu, pošlite nám Váš profesný životopis v slovenskom a/alebo anglickom jazyku.
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, ktorí splnia nami predpísané požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - Základy
Microsoft Office - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
  • dobré organizačné schopnosti
  • analytické myslenie
  • ADD IN – IBP (výhodou)
  • znalosť MS Office balíka, predovšetkým MS Excel
  • aspoň 2 roky praxe v oblasti plánovania alebo 3 roky v oblasti priemyselnej logistiky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Minebea AccessSolutions je japonská spoločnosť zameraná na vývoj, výrobu a predaj komponentov pre automobilový priemysel. Sme svetovým výrobcom spínačov, riadiacich jednotiek a uzamykacích systémov. V Košiciach zamestnávame viac ako 900 zamestnancov v závode na výrobu a vývoj zámkových mechanizmov, zámkov zapaľovania a mechatronických kľučiek.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikola Tremková
E-mail: poslať životopis
ID: 4592881  Dátum zverejnenia: 2.6.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac