Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Receptionist/Assistant - Recepčná/ý/Asistent/ka
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / by agreement
ASAP / by agreement
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Všeobecná podpora poskytovaná členom manažmentu,
- komunikácia s orgánmi verejnej a štátnej správy,
- organizácia stretnutí, interná a externá komunikácia,
- organizovanie služobných ciest pre zamestnancov administratívy,
- rezervácie hotelov, reštaurácií, áut, objednávanie leteniek a iných spôsobov prepravy,
- vybavovanie telefonickej agendy,
- Zabezpečuje plynulý chod recepcie - eviduje a ohlasuje návštevy, pripravuje zasadacie miestnosti, koordinuje rezervácie a stretnutia. Zabezpečuje starostlivosť o návštevy a hostí
- starostlivosť o korešpondenciu spoločnosti, objednávanie kuriérskych služieb,
- zabezpečovanie materiálových potrieb nehyhnutných pre chod kancelárie,
- objednávanie a starostlivosť o špeciálne druhy tovarov (pečiatky, vizitky etc.),
- reprezentácia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas
- Koncoročné odmeny (do výšky mesačného platu)
- Príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
- 4 extra days off
- Príspevok zamestnávateľa na stravné nad rámec zákonníka práce
- Možnosť stravovania sa v závodnej jedálni
- Príspevok na jazykový kurz do výšky 170€
- Príspevok zamestnávateľa na multisport kartu
- Teambuildingové aktivity
- Školenia a možnosti rozvoja
- Príspevok pri narodení dieťaťa
- Príspevok na svadbu
- Príspevok pri príležitosti životného jubilea
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o nami ponúkanú pracovnú pozíciu, nám pošlite Váš profesný životopis v slovenskom alebo v anglickom jazyku s predmetom správy: Receptionist.
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, ktorí splnia nami predpísané požiadavky.
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, ktorí splnia nami predpísané požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- poriadkumilovnosť, ochota, zodpovednosť a asertivita
- reprezentatívne vystupovanie
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- aspoň ročná skúsenosť na obdobnej pozícii
- aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Minebea AccessSolutions je japonská spoločnosť zameraná na vývoj, výrobu a predaj komponentov pre automobilový priemysel. Sme svetovým výrobcom spínačov, riadiacich jednotiek a uzamykacích systémov. V Košiciach zamestnávame viac ako 900 zamestnancov v závode na výrobu a vývoj zámkových mechanizmov, zámkov zapaľovania a mechatronických kľučiek.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4390583
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Minebea AccessSolutions Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac