Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor pre oddelenie nákupu
Miesto práce
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacOd 1200 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností*
Termín nástupu
Ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Administrácia korporátnych kreditných kariet; vytváranie, blokovanie, rušenie, riešenie problémov, komunikácia s bankou, reporting, podpora užívateľov
* Správa a podpora globálnej Travel Management aplikácie; administrácia aplikácie, komunikácia s partnermi, riešenie reklamácií, podpora užívateľov
* Podpora a reporting v rámci korporátneho vozového parku; komunikácia so zmluvnými partnermi, riešenie nezrovnalostí vo fakturácii, podpora užívateľov pri riešení porúch a poistných udalostí, reporting
* Komplexná správa lokálneho vozového parku; dopytovanie vozidiel, komunikácia s leasingovou spoločnosťou, koordinácia termínov servisu vozidiel, ukončovanie leasingu, prideľovanie vozidiel pre účely služobných ciest
* Správa systému PUMAS (Purchasing Management System); administrácia a nastavenia reportingových štruktúr, zber a vyhodnocovanie dát, koordinácia definovaných aktivít, podpora užívateľov
* Mesačné vyúčtovanie nákupu marketingových položiek z centrálneho skladu; odsúhlasenie s pobočkami, vystavenie internej zákazky, fakturácia
* Dispečing prichádzajúcich požiadaviek pre oblasť podpory nákupného procesu
* Administrácia SharePoint stránok
* Kontrola a spracovanie požiadaviek ohľadom základných dát dodávateľov
* Vytváranie nákupných požiadaviek
* Interný reporting
* Správa a podpora globálnej Travel Management aplikácie; administrácia aplikácie, komunikácia s partnermi, riešenie reklamácií, podpora užívateľov
* Podpora a reporting v rámci korporátneho vozového parku; komunikácia so zmluvnými partnermi, riešenie nezrovnalostí vo fakturácii, podpora užívateľov pri riešení porúch a poistných udalostí, reporting
* Komplexná správa lokálneho vozového parku; dopytovanie vozidiel, komunikácia s leasingovou spoločnosťou, koordinácia termínov servisu vozidiel, ukončovanie leasingu, prideľovanie vozidiel pre účely služobných ciest
* Správa systému PUMAS (Purchasing Management System); administrácia a nastavenia reportingových štruktúr, zber a vyhodnocovanie dát, koordinácia definovaných aktivít, podpora užívateľov
* Mesačné vyúčtovanie nákupu marketingových položiek z centrálneho skladu; odsúhlasenie s pobočkami, vystavenie internej zákazky, fakturácia
* Dispečing prichádzajúcich požiadaviek pre oblasť podpory nákupného procesu
* Administrácia SharePoint stránok
* Kontrola a spracovanie požiadaviek ohľadom základných dát dodávateľov
* Vytváranie nákupných požiadaviek
* Interný reporting
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Plynulá úroveň anglického jazyka (požadujeme minimálne úroveň B2); znalosť nemeckého jazyka výhodou
* Predchádzajúce skúsenosti v administratíve v trvaní aspoň 2 roky - pozícia nie je vhodná pre absolventa
* Ukončené VŠ vzdelanie
* Dynamická osobnosť
* Schopnosť rýchlo sa učiť
* Schopnosť samostatne riešiť neštandardné situácie vo zverenej oblasti
* Dobré komunikačné schopnosti
* Tímový hráč
* Predchádzajúca skúsenosť so správou akejkoľvek aplikácie je výhodou
* Skúsenosti v oblasti Travel & Fleet výhodou
* Vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič - PODMIENKA
* Predchádzajúce skúsenosti v administratíve v trvaní aspoň 2 roky - pozícia nie je vhodná pre absolventa
* Ukončené VŠ vzdelanie
* Dynamická osobnosť
* Schopnosť rýchlo sa učiť
* Schopnosť samostatne riešiť neštandardné situácie vo zverenej oblasti
* Dobré komunikačné schopnosti
* Tímový hráč
* Predchádzajúca skúsenosť so správou akejkoľvek aplikácie je výhodou
* Skúsenosti v oblasti Travel & Fleet výhodou
* Vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič - PODMIENKA
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 4770569
Dátum zverejnenia: 11.3.2024
2024-03-11
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac