Contract Manager (oblasť obchodných zmlúv) - znalosť nemeckého jazyka nutná

Miesto práce
Práca z domu
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacOd 1600 EUR/brutto mesačne v závislosti od skúseností*
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Príprava a spracovanie zmlúv, podpora obchodného oddelenia počas procesu prípravy a uzatvárania zmlúv
* Identifikácia právnych, obchodných a iných rizík a koordinácia vzniknutých situácií s príslušnými oddeleniami (daňové, účtovné, compliance, právne, kvalita a pod.) pre zabezpečenie náležitého zohľadnenia lokálnych a medzinárodných zákonov a interných predpisov
* V prípade potreby zmluvné rokovania so zákazníkom
* Podpora navrhovania a zachovávania štandardných vzorov zmlúv a klauzúl
* Poskytovanie odborného poradenstva interným zákazníkom v oblasti procesu contract managementu
* Implementácia a poskytovanie poradenstva pre oblasť procesov schvaľovania, podpisovania dokumentov a pod.
* Vykonávanie interných školení
* Zodpovednosť za reporting a monitorovanie súčasných zmluvných projektov
* Vedenie a realizácia špeciálnych projektov v oblasti Contract Management
* Starostlivosť a správa databázy zmlúv (správa dokumentov, správa oprávnení, návrhy zmien a testovanie systému)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonomika

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Právnické VŠ vzdelanie - podmienka
* Akceptujeme aj vzdelanie v inej oblasti v prípade viacročných preukázateľných skúseností s contract managementom
* Schopnosť plynule komunikovať v NEMECKOM jazyku, dobré porozumenie biznis dokumentom v nemčine (znalosť aj anglického jazyka bude veľmi vítaná)
* Požadujeme niekoľkoročné skúsenosti v danej oblasti - v contract managemente, na právnom oddelení medzinárodnej obchodnej spoločnosti a pod.
* Skúsenosti s analýzou a spracovaním zmlúv a dohôd sú podmienkou
* Dobré PC zručnosti, ochota učiť sa pracovať v nových systémoch (napr. Sharepoint)
* Schopnosť pracovať systematicky a s chladnou hlavou
* Orientácia na dosiahnutie požadovaného výsledku
* Flexibilita pre občasné prípadné služobné cesty

V prípade záujemcu z iného regiónu je možnosť pracovať formou permanentného home office.

* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.

Všetky benefity nájdete tu

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti osvetľovacej techniky. Firma vznikla odčlenením klasického osvetlenia z firmy OSRAM a kombinuje tradičné všeobecné osvetlenie s modernou osvetľovacou technikou.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo viac ako 3200 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 50 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre a v Nových Zámkoch formou Centra zdieľaných služieb – Ledvance Business Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 280 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.

Kontakt

ID: 4475090  Dátum zverejnenia: 29.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac