Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista starostlivosti o zákazníkov (taliansky + nemecký jazyk)
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacOd 1000 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pokiaľ máte požadovanú jazykovú kombináciu a hľadáte skĺbenie administratívy a aktívneho využitia jazykov, ste na správnom mieste.
Na danej pozícii sa jedná o poskytovanie poradenstva a podpory pre existujúcich zákazníkov. Vašou úlohou bude posúdenie prichádzajúcej požiadavky a zároveň spracovanie objednávok, reklamácií a všeobecných požiadaviek zo strany zákazníkov.
Samozrejmosťou bude aj každodenná práca v SAP a v interných systémoch.
Na danej pozícii sa jedná o poskytovanie poradenstva a podpory pre existujúcich zákazníkov. Vašou úlohou bude posúdenie prichádzajúcej požiadavky a zároveň spracovanie objednávok, reklamácií a všeobecných požiadaviek zo strany zákazníkov.
Samozrejmosťou bude aj každodenná práca v SAP a v interných systémoch.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prioritou je dobrá jazyková vybavenosť. Hľadáme kandidáta s nasledovnou kombináciou jazykov na aktívnej úrovni:
- Hľadáme energickú osobnosť, ktorá víta nové moderné postupy. Pracovník musí byť komunikatívny a musí mať pozitívny vzťah k zákazníckemu servisu (tzn. byť ústretový, nápomocný a ochotný vyriešiť zákaznícku požiadavku).
- Potrebné sú dobré PC zručnosti, schopnosť rýchlej orientácie vo viacerých systémoch
- Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory sú vítané, ale nie podmienkou.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 4189555
Dátum zverejnenia: 11.1.2022
2022-01-11
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac