Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu so španielskym jazykom
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacOd 950 EUR brutto mesačne v prípade relevantných skúseností v trvaní 0-2 roky, od 1 100 EUR brutto mesačne v prípade relevantných skúseností v trvaní 2 a viac rokov *
Termín nástupu
Máj 2021 resp. dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako Špecialista zákazníckeho servisu v našej spoločnosti budete poskytovať komplexný administratívny servis pre španielsky hovoriacich zákazníkov a príslušné pobočky LEDVANCE v zahraničí.
Vašou náplňou práce bude:
* Poskytovanie administratívnej podpory pre zákazníkov
* Spracovanie prichádzajúcich zákazníckych objednávok
* Zadávanie zákazníckych a produktových dát v systéme SAP
* Riešenie zákazníckych reklamácií
* Poskytovanie informácií o stave objednávky, produktoch, skladových zásobách, podmienkach a termínoch dodania a pod.
* Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom, s LEDVANCE obchodnými zástupcami a inými internými oddeleniami
Vašou náplňou práce bude:
* Poskytovanie administratívnej podpory pre zákazníkov
* Spracovanie prichádzajúcich zákazníckych objednávok
* Zadávanie zákazníckych a produktových dát v systéme SAP
* Riešenie zákazníckych reklamácií
* Poskytovanie informácií o stave objednávky, produktoch, skladových zásobách, podmienkach a termínoch dodania a pod.
* Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom, s LEDVANCE obchodnými zástupcami a inými internými oddeleniami
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Španielsky jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Spĺňate nasledujúce podmienky? Zašlite nám Váš životopis:
* Máte PLYNULÚ úroveň ŠPANIELSKEHO jazyka (vyžadujeme vynikajúcu ústnu úroveň a takisto gramatickú správnosť pri ústnej a písomnej komunikácii)
* Znalosť aj anglického jazyka bude výhodou
* Ideálne ste pracovali na podobnej pozícii na oddelení zákazníckej starostlivosti v medzinárodnej spoločnosti aspoň 2 roky (zvážime ale aj absolventa, ktorý nás presvedčí jazykovými znalosťami, svojim prístupom a seba-prezentáciou)
* Preferujete administratívny typ práce
* Máte veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
* Máte dobrú užívateľskú úroveň balíka MS Office (predovšetkým MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint)
* Znalosť systému SAP je vítaná
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Máte PLYNULÚ úroveň ŠPANIELSKEHO jazyka (vyžadujeme vynikajúcu ústnu úroveň a takisto gramatickú správnosť pri ústnej a písomnej komunikácii)
* Znalosť aj anglického jazyka bude výhodou
* Ideálne ste pracovali na podobnej pozícii na oddelení zákazníckej starostlivosti v medzinárodnej spoločnosti aspoň 2 roky (zvážime ale aj absolventa, ktorý nás presvedčí jazykovými znalosťami, svojim prístupom a seba-prezentáciou)
* Preferujete administratívny typ práce
* Máte veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
* Máte dobrú užívateľskú úroveň balíka MS Office (predovšetkým MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint)
* Znalosť systému SAP je vítaná
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 4012637
Dátum zverejnenia: 30.4.2021
2021-04-30
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac