Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista na oddelení pohľadávok (nemecký jazyk)
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacOd 900 EUR brutto / mesačne v závislosti od skúseností *
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre oddelenie spracovania odberateľských faktúr hľadáme novú posilu - kandidáta, ktorého baví administratívna práca a práca s číslami.
Naša priorita je, aby ste plynule ovládali nemecký jazyk a mali predchádzajúcu skúsenosť v oblasti účtovníctva alebo agendy spojenej s oblasťou pohľadávok.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Naša priorita je, aby ste plynule ovládali nemecký jazyk a mali predchádzajúcu skúsenosť v oblasti účtovníctva alebo agendy spojenej s oblasťou pohľadávok.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka (vyžaduje sa aj telefonická komunikácia so zákazníkmi, preto úroveň nemeckého jazyka musí byť plynulá)
* Aspoň 1 rok praxe v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.)
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
Na pozíciu zvážime aj absolventa VŠ ekonomického zamerania s plynulou úrovňou nemeckého jazyka.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka (vyžaduje sa aj telefonická komunikácia so zákazníkmi, preto úroveň nemeckého jazyka musí byť plynulá)
* Aspoň 1 rok praxe v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.)
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
Na pozíciu zvážime aj absolventa VŠ ekonomického zamerania s plynulou úrovňou nemeckého jazyka.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3951033
Dátum zverejnenia: 21.10.2020
2020-10-21
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok, Účtovník Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac