Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Responsable du support technique client - la langue français courante obligatoire
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacOd 1 000 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V rámci oddelenia Zákazníckej podpory otvárame novú pozíciu Referent technickej podpory s francúzskym jazykom – pre oblasť smart home produktov.
Bližší popis pozície:
* Poskytovanie poradenstva a základnej technickej podpory pre oblasť Smart home produktov
* Posúdenie prichádzajúcej požiadavky
* Denná komunikácia vo francúzskom/nemeckom jazyku hlavne e-mailom, ďalej prostredníctvom priameho chat boxu s koncovými zákazníkmi a taktiež pravidelná telefonická komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP a interných systémoch
* Administratívne činnosti spojené so zákazníckou podporou
Bližší popis pozície:
* Poskytovanie poradenstva a základnej technickej podpory pre oblasť Smart home produktov
* Posúdenie prichádzajúcej požiadavky
* Denná komunikácia vo francúzskom/nemeckom jazyku hlavne e-mailom, ďalej prostredníctvom priameho chat boxu s koncovými zákazníkmi a taktiež pravidelná telefonická komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP a interných systémoch
* Administratívne činnosti spojené so zákazníckou podporou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od kandidáta požadujeme:
* Aktívnu úroveň FRANCÚZSKEHO jazyka - dôraz je hlavne na výbornú a gramaticky správnu písomnú francúzštinu.
* Zároveň požadujeme minimálne komunikatívnu úroveň nemeckého jazyka - min. úroveň B1 (znalosť aj anglického jazyka bude veľkou výhodou)
* Skúsenosti v oblasti technickej zákazníckej podpory v trvaní aspoň 1 rok - PODMIENKA
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Aktívnu úroveň FRANCÚZSKEHO jazyka - dôraz je hlavne na výbornú a gramaticky správnu písomnú francúzštinu.
* Zároveň požadujeme minimálne komunikatívnu úroveň nemeckého jazyka - min. úroveň B1 (znalosť aj anglického jazyka bude veľkou výhodou)
* Skúsenosti v oblasti technickej zákazníckej podpory v trvaní aspoň 1 rok - PODMIENKA
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3944763
Dátum zverejnenia: 30.7.2020
2020-07-30
lokalita: Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac