Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ist die deutsche Sprache Ihre Leidenschaft? Wir haben eine großartige Gelegenheit für Sie! (Kundendienstmitarbeiter)
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacOd 1 350 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu, v ktorej:
* Nemecký jazyk využijete naozaj aktívne? - tak, aby ste ho nielenže nezačali zabúdať, ale sa v ňom zdokonaľovali dennou komunikáciou priamo s rodenými nemecky hovoriacimi zákazníkmi
* Využijete Vašu komunikatívnu povahu?
* Využijete Váš zmysel pre prioritizáciu úloh a dobrú organizáciu práce?
* Sa zdokonalíte v poskytovaní profesionálnej podpory a starostlivosti o existujúcich zákazníkov?
* Vycibríte si Vaše komunikačné a prezentačné schopnosti?
Ak sú Vaše odpovede ,,áno", nie je na čo čakať a treba nám poslať Váš životopis čím skôr. Šanca na získanie danej práce v našej spoločnosti je aktuálne veľmi sľubná nakoľko obsadzujeme momentálne 5 nových pracovných miest už v existujúcom tíme ,,Front office podpory".
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
* Nemecký jazyk využijete naozaj aktívne? - tak, aby ste ho nielenže nezačali zabúdať, ale sa v ňom zdokonaľovali dennou komunikáciou priamo s rodenými nemecky hovoriacimi zákazníkmi
* Využijete Vašu komunikatívnu povahu?
* Využijete Váš zmysel pre prioritizáciu úloh a dobrú organizáciu práce?
* Sa zdokonalíte v poskytovaní profesionálnej podpory a starostlivosti o existujúcich zákazníkov?
* Vycibríte si Vaše komunikačné a prezentačné schopnosti?
Ak sú Vaše odpovede ,,áno", nie je na čo čakať a treba nám poslať Váš životopis čím skôr. Šanca na získanie danej práce v našej spoločnosti je aktuálne veľmi sľubná nakoľko obsadzujeme momentálne 5 nových pracovných miest už v existujúcom tíme ,,Front office podpory".
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od nových kolegov požadujeme:
* PLYNULÚ znalosť nemeckého jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov)
* Silnú orientáciu na zákazníka
* Profesionálny písomný a hovorový prejav
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Schopnosť prioritizovať a efektívne si manažovať čas
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochotu pracovať v časoch 09:00 - 17:00
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* PLYNULÚ znalosť nemeckého jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov)
* Silnú orientáciu na zákazníka
* Profesionálny písomný a hovorový prejav
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Schopnosť prioritizovať a efektívne si manažovať čas
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochotu pracovať v časoch 09:00 - 17:00
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3745685
Dátum zverejnenia: 4.3.2020
2020-03-04
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac