Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom - fakturačné oddelenie
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre oddelenie spracovania odberateľských faktúr hľadáme novú posilu - kandidáta, ktorého baví administratívna práca a práca s číslami.
Naša priorita je, aby ste plynule ovládali nemecký jazyk a mali tú správnu kombináciu skúseností resp. ekonomické zameranie vzdelania.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Naša priorita je, aby ste plynule ovládali nemecký jazyk a mali tú správnu kombináciu skúseností resp. ekonomické zameranie vzdelania.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka (znalosť aj anglického jazyka je výhodou)
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania ALEBO skúsenosti v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.), ale prijmeme aj kandidáta z inej oblasti
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Na pozíciu prijmeme aj šikovného a aktívneho absolventa
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka (znalosť aj anglického jazyka je výhodou)
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania ALEBO skúsenosti v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.), ale prijmeme aj kandidáta z inej oblasti
* Schopnosť pracovať samostatne
* Zodpovedný a proaktívny prístup
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Na pozíciu prijmeme aj šikovného a aktívneho absolventa
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3561921
Dátum zverejnenia: 26.2.2019
2019-02-26
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok, Účtovník Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 800 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *