Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Representative (anglický jazyk)
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
By agreement
Termín nástupu
By agreement
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Customer Care oddelenie v našej spoločnosti hľadá nového kolegu, ktorý je aktívny, prozákaznícky orientovaný a hovorí plynule anglicky.
Čaká na Vás práca spojená s poskytovaním back office starostlivosti pre našich interných/resp. externých zákazníkov.
Jednotlivé tímy majú na starosti procesy ako spracovanie objednávok, zadávanie dát do systému, riešenie reklamácií a všeobecných dotazov a takisto poskytovanie rôznych informácií týkajúcich sa produktov, skladových zásob, termínov dodania a pod. Súčasťou Vašej práce bude aj príprava rôznych reportov, práca s dátami a ich analýza.
Všetko sa procesuje v systéme SAP a samozrejmosťou je aj denné využitie cudzieho jazyka.
Čaká na Vás práca spojená s poskytovaním back office starostlivosti pre našich interných/resp. externých zákazníkov.
Jednotlivé tímy majú na starosti procesy ako spracovanie objednávok, zadávanie dát do systému, riešenie reklamácií a všeobecných dotazov a takisto poskytovanie rôznych informácií týkajúcich sa produktov, skladových zásob, termínov dodania a pod. Súčasťou Vašej práce bude aj príprava rôznych reportov, práca s dátami a ich analýza.
Všetko sa procesuje v systéme SAP a samozrejmosťou je aj denné využitie cudzieho jazyka.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Uvítame kandidátov, ktorí majú:
* PLYNULÚ úroveň ANGLICKÉHO jazyka - vyžadujeme bezproblémovú písomnú a ústnu interakciu
* Ideálne ukončené vzdelanie ekonomického zamerania
* Dobrú znalosť MS Excel (vzorcovanie, pivotné tabuľky)
* Pozitívny a ochotný prístup
Preferujeme krátku 1-2 ročnú prax v oblasti customer care resp. na finančne orientovnej pozícii.
Benefity pre našich zamestnancov sú:
* Pružný pracovný čas - flexibilný príchod a odchod z pracoviska
* Možnosť čerpania nadčasových hodín vo forme náhradného voľna
* Možnosť pracovať viackrát do mesiaca formou home office
* Interné jazykové kurzy anglického a nemeckého jazyka plne hradené zamestnávateľom
* Letné a vianočné odmeny
* Ročný bonus
* Systém cafetérie
* Zaujímavý príspevok zamestnávateľa na III. pilier dôchodkového sporenia
* Príspevok na svadbu
* Príspevok pri narodení dieťaťa
* Príspevok zamestnávateľa na stravné lístky nad rámec zákona
* Odmena za odporučenie kandidáta interným zamestnancom (,,bring a friend")
* E-learningové vzdelávanie
* Podpora vzdelávania a rozvoja zamestnancov, podpora rotácie po oddeleniach
* Rôzne akcie organizované pre zamestnancov - teambuildingy, vianočný večierok, letná párty, tématické raňajky a pod.
* Spolupráca s medzinárodnými tímami a denné využitie cudzieho jazyka
* PLYNULÚ úroveň ANGLICKÉHO jazyka - vyžadujeme bezproblémovú písomnú a ústnu interakciu
* Ideálne ukončené vzdelanie ekonomického zamerania
* Dobrú znalosť MS Excel (vzorcovanie, pivotné tabuľky)
* Pozitívny a ochotný prístup
Preferujeme krátku 1-2 ročnú prax v oblasti customer care resp. na finančne orientovnej pozícii.
Benefity pre našich zamestnancov sú:
* Pružný pracovný čas - flexibilný príchod a odchod z pracoviska
* Možnosť čerpania nadčasových hodín vo forme náhradného voľna
* Možnosť pracovať viackrát do mesiaca formou home office
* Interné jazykové kurzy anglického a nemeckého jazyka plne hradené zamestnávateľom
* Letné a vianočné odmeny
* Ročný bonus
* Systém cafetérie
* Zaujímavý príspevok zamestnávateľa na III. pilier dôchodkového sporenia
* Príspevok na svadbu
* Príspevok pri narodení dieťaťa
* Príspevok zamestnávateľa na stravné lístky nad rámec zákona
* Odmena za odporučenie kandidáta interným zamestnancom (,,bring a friend")
* E-learningové vzdelávanie
* Podpora vzdelávania a rozvoja zamestnancov, podpora rotácie po oddeleniach
* Rôzne akcie organizované pre zamestnancov - teambuildingy, vianočný večierok, letná párty, tématické raňajky a pod.
* Spolupráca s medzinárodnými tímami a denné využitie cudzieho jazyka
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 3331196
Dátum zverejnenia: 9.3.2018
2018-03-09
lokalita: okres Nitra Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: By agreement