Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor objednávok (s nemeckým jazykom)
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
By agreement
Termín nástupu
By agreement
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozícii ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVOK nájde uplatnenie kandidát, ktorý hovorí nemecky, má rád precíznu prácu a prácu v systémoch. Z názvu vyplýva, že budete primárne zodpovedný za zabezpečenie plynulého objednávkového procesu pre pridelený región/krajiny.
Budete patriť pod oddelenie Zákazníckej starostlivosti, kde okrem objednávkového procesu patria aj činnosti spojené s vybavovaním reklamácií a poskytovaním informácií ohľadom podmienok a termínov pre zákazníka.
Budete patriť pod oddelenie Zákazníckej starostlivosti, kde okrem objednávkového procesu patria aj činnosti spojené s vybavovaním reklamácií a poskytovaním informácií ohľadom podmienok a termínov pre zákazníka.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na pozíciu prijmeme kandidáta, ktorý spĺňa nasledujúce požiadavky:
* Má nemecký jazyk na pokročilej úrovni - úroveň B2 je postačujúca
* Má ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
* Láka ho administratívny typ práce a práca v systémoch
* Dokáže prácu vykonávať systematicky a prioritizovať
* Výhodou bude: znalosť SAP a znalosť anglického jazyka
* Prax nie je potrebná, pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov
Benefity pre našich zamestnancov sú nasledujúce:
* Pružný pracovný čas - ponúkame flexibilný príchod a odchod z pracoviska
* Možnosť čerpania nadčasových hodín vo forme náhradného voľna
* Možnosť pracovať viackrát do mesiaca formou home office
* Interné jazykové kurzy anglického a nemeckého jazyka plne hradené zamestnávateľom
* Letné a vianočné finančné odmeny
* Ročné finančné bonusy
* Systém cafetérie - Benefit plus
* Zaujímavý príspevok zamestnávateľa na III. pilier dôchodkového sporenia
* Odmena za odporučenie kandidáta interným zamestnancom (,,bring a friend")
* E-learningové vzdelávanie
* Podpora vzdelávania a rozvoja zamestnancov, podpora rotácie po oddeleniach
* Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok a teambuldingové aktivity
* Má nemecký jazyk na pokročilej úrovni - úroveň B2 je postačujúca
* Má ukončené SŠ/VŠ vzdelanie
* Láka ho administratívny typ práce a práca v systémoch
* Dokáže prácu vykonávať systematicky a prioritizovať
* Výhodou bude: znalosť SAP a znalosť anglického jazyka
* Prax nie je potrebná, pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov
Benefity pre našich zamestnancov sú nasledujúce:
* Pružný pracovný čas - ponúkame flexibilný príchod a odchod z pracoviska
* Možnosť čerpania nadčasových hodín vo forme náhradného voľna
* Možnosť pracovať viackrát do mesiaca formou home office
* Interné jazykové kurzy anglického a nemeckého jazyka plne hradené zamestnávateľom
* Letné a vianočné finančné odmeny
* Ročné finančné bonusy
* Systém cafetérie - Benefit plus
* Zaujímavý príspevok zamestnávateľa na III. pilier dôchodkového sporenia
* Odmena za odporučenie kandidáta interným zamestnancom (,,bring a friend")
* E-learningové vzdelávanie
* Podpora vzdelávania a rozvoja zamestnancov, podpora rotácie po oddeleniach
* Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok a teambuldingové aktivity
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 3239551
Dátum zverejnenia: 11.11.2017
2017-11-11
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: By agreement