Risk Management Junior Specialist
KPMG
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 10, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Dvořákovo nábrežie 10, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si analytický typ, máš zmysel pre zodpovednosť a detail a baví ťa práca s informáciami a dátami? Láka ťa oblasť manažmentu rizika a ráda/rada by si sa učil/-a od profesionálov? Tak potom si na správnom mieste. Do nášho oddelenia Risk Managementu hľadáme špecialistu/špecialistku, ktorý/-á sa nezľakne výziev.
Čo ťa u nás čaká:
• spracovávanie risk management procedúr v súvislosti so schvaľovaním nových
klientov v interných systémoch spoločnosti,
• spracovanie a vyhodnocovanie podkladov získaných od klientov pre účely risk managementu,
• administratívna risk management podpora manažérov oddelenia Auditu a Poradenstva,
• emailová komunikácia v anglickom jazyku s ostatnými KPMG pobočkami,
• príprava podkladov na tvorbu ponúk a zmlúv, ich spracovanie a evidencia,
• pomoc pri príprave podkladov pred a počas previerky kvality,
• priebežná archivácia dokumentácie,
• ad hoc administratívna práca,
• účasť na interných risk management a iných relevantných školeniach.
Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:
• prax v administratíve, na oddelení risk managementu alebo compliance 2-3 roky - výhodou,
• pokročilá znalosť anglického jazyka najmä v písomnej forme (B2),
• práca v prostredí MS Windows a schopnosť využívať programy Word a Excel na používateľskej úrovni,
• analytické myslenie a zmysel pre detail,
• komunikatívnosť, zodpovednosť a dôslednosť,
• schopnosť prioritizovať úlohy v závislosti od ich urgentnosti a komplexnosti,
• flexibilitu a schopnosť pracovať v tíme,
• profesionálne správanie.
Čo by si mal/-a ešte vedieť?
• Miesto výkonu práce: Dvořákovo nábrežie 10, 85101 Bratislava
• Typ pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer
• Typ zmluvného vzťahu: pracovná zmluva
• Dĺžka pracovného pomeru: doba neurčitá
• Mzda: od 1400 eur btt.
• Termín nástupu: ASAP/dohodou
• Pozícia vhodná pre absolventa: Nie
Čo ťa u nás čaká:
• spracovávanie risk management procedúr v súvislosti so schvaľovaním nových
klientov v interných systémoch spoločnosti,
• spracovanie a vyhodnocovanie podkladov získaných od klientov pre účely risk managementu,
• administratívna risk management podpora manažérov oddelenia Auditu a Poradenstva,
• emailová komunikácia v anglickom jazyku s ostatnými KPMG pobočkami,
• príprava podkladov na tvorbu ponúk a zmlúv, ich spracovanie a evidencia,
• pomoc pri príprave podkladov pred a počas previerky kvality,
• priebežná archivácia dokumentácie,
• ad hoc administratívna práca,
• účasť na interných risk management a iných relevantných školeniach.
Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:
• prax v administratíve, na oddelení risk managementu alebo compliance 2-3 roky - výhodou,
• pokročilá znalosť anglického jazyka najmä v písomnej forme (B2),
• práca v prostredí MS Windows a schopnosť využívať programy Word a Excel na používateľskej úrovni,
• analytické myslenie a zmysel pre detail,
• komunikatívnosť, zodpovednosť a dôslednosť,
• schopnosť prioritizovať úlohy v závislosti od ich urgentnosti a komplexnosti,
• flexibilitu a schopnosť pracovať v tíme,
• profesionálne správanie.
Čo by si mal/-a ešte vedieť?
• Miesto výkonu práce: Dvořákovo nábrežie 10, 85101 Bratislava
• Typ pracovného pomeru: trvalý pracovný pomer
• Typ zmluvného vzťahu: pracovná zmluva
• Dĺžka pracovného pomeru: doba neurčitá
• Mzda: od 1400 eur btt.
• Termín nástupu: ASAP/dohodou
• Pozícia vhodná pre absolventa: Nie
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti vieme ponúknuť my:
• hybridný model práce (možnosť prácovať z kancelárie aj z domu),
• možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
• kariérny rast v medzinárodnej spoločnosti,
• dni voľna navyše a Summer Short Fridays (krátke piatky),
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov + 2 dni na CSR aktivity a dobrovoľníctvo,
• MultiSport kartu, Wellbeing Program a psychologické poradenstvo pre zamestnancov a rodinných príslušníkov,
• teambuilding aktivity a Buddy program (podpora ostrieľaného kolegu),
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• korporátne zľavy u partnerov (napr. KIA, BeBe Hair, Union, Raj zdravia a i.).
• hybridný model práce (možnosť prácovať z kancelárie aj z domu),
• možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
• kariérny rast v medzinárodnej spoločnosti,
• dni voľna navyše a Summer Short Fridays (krátke piatky),
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov + 2 dni na CSR aktivity a dobrovoľníctvo,
• MultiSport kartu, Wellbeing Program a psychologické poradenstvo pre zamestnancov a rodinných príslušníkov,
• teambuilding aktivity a Buddy program (podpora ostrieľaného kolegu),
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• korporátne zľavy u partnerov (napr. KIA, BeBe Hair, Union, Raj zdravia a i.).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KPMG pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991. Za ten čas sme si vybudovali rozsiahlu sieť klientov, medzi ktorých patria malé a stredne veľké slovenské spoločnosti, korporácie, organizácie štátnej a verejnej správy a súkromní investori zo všetkých hlavných priemyselných odvetví. Dnes máme na Slovensku viac ako 400 zamestnancov, ktorí poskytujú široký rozsah profesionálnych služieb v oblasti auditu, daní, právnych služieb a poradenstva.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
Pošli nám svoj životopis
ID: 4801730
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Compliance špecialista, Risk specialist Spoločnosť: KPMG
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac