Referent/ka administratívy poistných udalostí - Košice

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spracovanie administratívnych dát – práca v informačnom systéme
Spracovanie škodovej agendy a komplexnej administratívy k poistnej udalosti :
  • evidovanie doručených dokladov k poistnej udalosti do informačného systému
  • kontrola správnosti údajov
  • korešpondencia a kompletizácia chýbajúcej dokumentácie
  • exkaso škôd ( spracovanie platieb)
  • administratívne práce podľa pokynov nadriadenej
Telefonická a e-mailová komunikácia :
  • s klientom ohľadne hlásených poistných udalostí
  • s inštitúciami a inými zložkami poisťovne

Zamestnanecké výhody, benefity

Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.

FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty

VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• pracovný pomer na plný alebo skrátený úväzok
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách

ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií

KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera

KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety

a omnoho viac ....

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti na administratívnej pozícii výhodou
Znalosť anglického jazyka – A2
Mierne pokročilá znalosť balíka MS Office
Samostatnosť
Presnosť, zodpovednosť a orientácia na dodržanie termínov
Zmysel pre detail a systematickosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.

Kontakt

Kontaktná osoba: Referát pre recruitment
E-mail: poslať životopis
ID: 4803288  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac