Referent/ka na úseku zaistenia
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac(Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
1 100 EUR/mesiac(Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úsek zaistenia aktuálne hľadá posilu v podobe priateľského a zručného kolegu/kolegyne, ktorý/á by sa rád/a začal realizovať v oblasti zaistenia alebo prehĺbil/a svoje znalosti. Aby si si vedel/a predstaviť uvedenú prácu v praxi, toto budú tvoje úlohy:
• Budeš spracovávať a zodpovedať za administratívne úkony, správu zaistných zmlúv, registratúru, konfirmáciu - potvrdzovanie sáld so zaisťovateľmi
• V prípade potreby vykonávať zmeny a operácie v zverenej agende
• Venovať sa budeš aj oblasti cash flow managementu, čiže spracovaniu a evidencii všetkých platieb voči zaistných partnerom
• Zaistné zmluvy a zmluvné podmienky zadefinuješ a nahráš do interného systému
• V spolupráci s internými úsekmi budeš pripravovať účtovné podklady pre pravidelné uzávierky
• Budeš zodpovedať za spracovanie kalendára stretnutí a organizačné záležitosti úseku
V prípade, že si s uvedenými úlohami prišiel/la do kontaktu alebo by si sa rád/a dozvedel/a o zverenej agende viac, budeme sa tešiť na tvoju reakciu.
• Budeš spracovávať a zodpovedať za administratívne úkony, správu zaistných zmlúv, registratúru, konfirmáciu - potvrdzovanie sáld so zaisťovateľmi
• V prípade potreby vykonávať zmeny a operácie v zverenej agende
• Venovať sa budeš aj oblasti cash flow managementu, čiže spracovaniu a evidencii všetkých platieb voči zaistných partnerom
• Zaistné zmluvy a zmluvné podmienky zadefinuješ a nahráš do interného systému
• V spolupráci s internými úsekmi budeš pripravovať účtovné podklady pre pravidelné uzávierky
• Budeš zodpovedať za spracovanie kalendára stretnutí a organizačné záležitosti úseku
V prípade, že si s uvedenými úlohami prišiel/la do kontaktu alebo by si sa rád/a dozvedel/a o zverenej agende viac, budeme sa tešiť na tvoju reakciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• flexibilný pracovný čas
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
• oddychové zóny, parkovanie pre bicykle
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• flexibilný pracovný čas
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
• oddychové zóny, parkovanie pre bicykle
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
VŠ vzdelanie 1. stupňa – odbor ekonómia výhodou
Znalosť prace s MS Excel – mierne pokročilý
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Logické a analytické myslenie
Samostatnosť a zodpovednosť, dôslednosť, presnosť a spoľahlivosť
Pozitívny prístup k práci a k inováciám
Znalosť prace s MS Excel – mierne pokročilý
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Logické a analytické myslenie
Samostatnosť a zodpovednosť, dôslednosť, presnosť a spoľahlivosť
Pozitívny prístup k práci a k inováciám
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.
Kontakt
ID: 4779524
Dátum zverejnenia: 22.5.2024
2024-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent správy zmlúv, Špecialista zaistenia Spoločnosť: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac