Charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Zobraziť celú charakteristiku
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.
Skryť celú charakteristiku
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone, v júni 2024 rôzne menšie projekty pre nových klientov. V metropole stredného Slovenska postupne rozširujeme naše aktivity a doplňujeme tak stále nové kapitoly nášho úspešného medzinárodného príbehu.
Skryť celú charakteristiku
Ponuky práce: Konecta Slovakia s. r. o.
1 - 5
Zoradiť podľa: Najnovšie
Telefonista v callcentre: zákaznícka starostlivosť IQOS! Polovica mesiaca home office a voľné víkendy!
Konecta Slovakia s. r. o.Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) 927 - 1 493 EUR/mesiacPráca pre Vodafone: mzda od 1 120 EUR, práca v Banskej Bystrici
Konecta Slovakia s. r. o.Partizánska cesta, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) 1 120 - 2 000 EUR/mesiacVieš perfektne po nemecky? Pracuj z domu ako supervízor callcentra!
Konecta Slovakia s. r. o.Práca z domu 1 700 - 2 100 EUR/mesiacBanská Bystrica: Manažér projektu Philip Morris Slovakia
Konecta Slovakia s. r. o.Partizánska cesta, Banská Bystrica 2 550 - 3 300 EUR/mesiacTelefonický operátor - telekomunikačné služby: mzda od 1 120 EUR
Konecta Slovakia s. r. o.Partizánska cesta, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) 1 120 - 2 000 EUR/mesiac