Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Disponent predaja
Miesto práce
Bratislavská 517, Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislavská 517, Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou podľa možností kandidátov
dohodou podľa možností kandidátov
Mzdové podmienky (brutto)
1 385 EUR/mesiacMzda je min 1523,5 a je tvorená základnou mzdou 1385 Eur brutto + 10% variabilná zložka mzdy
1 385 EUR/mesiacMzda je min 1523,5 a je tvorená základnou mzdou 1385 Eur brutto + 10% variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na oddelenie plánovania, do tímu Predaja hľadáme Disponenta príjmu, ktorý predstavuje veľmi dôležitý, prvý kontakt so zákazníkom.
Súčasťou pracovnej náplne je:
- spracovanie zákazníckych požiadaviek v systéme SAP (znalosť SAPu nie je podmienkou, skôr výhodou)
- riešenie eskalácií so zákazníkom
- kontrola a úprava zákazníckych objednávok
- riešenie dennej operatívy so zákazníkom
- kontrola dodržiavania výrobných kapacít voči zákazníckym odvolávkam
- správa a kontrola kmeňových údajov v SAPe
- vystavovanie finančných dokladov (faktúry, dobropisy) a expedično-odbytových dokladov
- objednávanie transferov
Práca si vyžaduje silné komunikačné zručnosti a dobrú angličtinu.
Ak si myslíš, že vieš komunikovať v medzinárodnom prostredí, si časovo flexibilný (najmä čo sa týka príchodu do práce) a nevadí Ti nápor pracovných úloh, ozvi sa nám!
Súčasťou pracovnej náplne je:
- spracovanie zákazníckych požiadaviek v systéme SAP (znalosť SAPu nie je podmienkou, skôr výhodou)
- riešenie eskalácií so zákazníkom
- kontrola a úprava zákazníckych objednávok
- riešenie dennej operatívy so zákazníkom
- kontrola dodržiavania výrobných kapacít voči zákazníckym odvolávkam
- správa a kontrola kmeňových údajov v SAPe
- vystavovanie finančných dokladov (faktúry, dobropisy) a expedično-odbytových dokladov
- objednávanie transferov
Práca si vyžaduje silné komunikačné zručnosti a dobrú angličtinu.
Ak si myslíš, že vieš komunikovať v medzinárodnom prostredí, si časovo flexibilný (najmä čo sa týka príchodu do práce) a nevadí Ti nápor pracovných úloh, ozvi sa nám!
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- atraktívnu, rozmanitú prácu v medzinárodnom prostredí
- kontakt s poprednými svetovými automobilkami a najmodernejšími technológiami
- príspevok na dopravu a stravovanie
- 13. a 14. plat
- sociálny program
- možnosť pracovať z domu (čiastočný Home Office)
- refferal bonus vo výške 600 EUR
- atraktívnu, rozmanitú prácu v medzinárodnom prostredí
- kontakt s poprednými svetovými automobilkami a najmodernejšími technológiami
- príspevok na dopravu a stravovanie
- 13. a 14. plat
- sociálny program
- možnosť pracovať z domu (čiastočný Home Office)
- refferal bonus vo výške 600 EUR
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrá znalosť anglického jazyka
- orientácia na automobilovom trhu - výhodou
- skúsenosti so SAP - výhodou
- skúsenosti so zákazníckym auditom
- výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť presadiť sa
- schopnosť tímovej práce
- orientácia na automobilovom trhu - výhodou
- skúsenosti so SAP - výhodou
- skúsenosti so zákazníckym auditom
- výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť presadiť sa
- schopnosť tímovej práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4825769
Dátum zverejnenia: 9.5.2024
2024-05-09
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Logistik, Nákupca, Referent odbytu Spoločnosť: HELLA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 385 EUR/mesiac