Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Executive assistant / Office manager pre Head of Operational Excellence and Standards v Mexiku
Miesto práce
Kočovce
Kočovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 950 EUR/mesiac+ 10% variabilná zložka mzdy
1 950 EUR/mesiac+ 10% variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre kanceláriu Head of Operational Excellence and Standards v Mexiku hľadáme proaktívnu, samostatnú asistentku, ktorá bude vykonávať nasledovné pracovné činnosti:
- reprezentovanie spoločnosti pri osobnom a písomnom styku v anglickom a španielskom jazyku
- vybavovanie korešpondencie a plánovanie agendy/pracovného kalendára Head of Operational Excellence and Standards
- plánovanie a organizačné zabezpečovanie mítingov
- príprava rôznych podkladov a prezentácii
- organizačné zabezpečenie pracovných návštev a zahraničných pracovných ciest
- vedenie, spracovávanie a vyhodnocovanie špeciálnych projektov
- zabezpečovanie efektívneho chodu kancelárie
-príležitostná práca z domu
Hľadáme kandidátku/kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a vysoká organizovanosť je nevyhnutná. Je potrebné vziať do úvahy upravené pracovnú dobu kvôli časovému posunu (od 10.00 - 17.00 hod.).
- reprezentovanie spoločnosti pri osobnom a písomnom styku v anglickom a španielskom jazyku
- vybavovanie korešpondencie a plánovanie agendy/pracovného kalendára Head of Operational Excellence and Standards
- plánovanie a organizačné zabezpečovanie mítingov
- príprava rôznych podkladov a prezentácii
- organizačné zabezpečenie pracovných návštev a zahraničných pracovných ciest
- vedenie, spracovávanie a vyhodnocovanie špeciálnych projektov
- zabezpečovanie efektívneho chodu kancelárie
-príležitostná práca z domu
Hľadáme kandidátku/kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a vysoká organizovanosť je nevyhnutná. Je potrebné vziať do úvahy upravené pracovnú dobu kvôli časovému posunu (od 10.00 - 17.00 hod.).
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívna, rozmanitá práca v medzinárodnom prostredí
- stabilita nadnárodnej spoločnosti
- pružná pracovnú dobu (7,5 h/deň) s pevným jadrom od 09 - 14 hod.
- príspevok na stravovanie a dopravu
- firemné akcie a benefity
- 13., 14. plat podľa hospodárskych výsledkov spoločnosti
- stabilita nadnárodnej spoločnosti
- pružná pracovnú dobu (7,5 h/deň) s pevným jadrom od 09 - 14 hod.
- príspevok na stravovanie a dopravu
- firemné akcie a benefity
- 13., 14. plat podľa hospodárskych výsledkov spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.
K životopisu pripojte súhlas so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných kandidátov.
K životopisu pripojte súhlas so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť anglického jazyka - je nevyhnutná a španielsky jazyk (komunikačná úroveň)
- výborné organizačné a koordinačné schopnosti
- vysoká miera samostatnosti
- profesionálny prístup
- efektívny time manažment a schopnosť určovať priority
- proaktívna, dynamická a flexibilná osobnosť so zmyslom pre detaily
- reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti
- výborné organizačné a koordinačné schopnosti
- vysoká miera samostatnosti
- profesionálny prístup
- efektívny time manažment a schopnosť určovať priority
- proaktívna, dynamická a flexibilná osobnosť so zmyslom pre detaily
- reprezentatívne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4368564
Dátum zverejnenia: 3.8.2022
2022-08-03
lokalita: Kočovce Pozícia: Office manager Spoločnosť: HELLA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 950 EUR/mesiac