Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky servis - s poľštinou - aj pre absolventov!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
Ahoj! Ak hľadáš pracovnú pozíciu, kde budeš môcť využiť poľský aj anglický jazyk, tu si správne.
Pozícia je vhodná pre absolventov, rovnako ako aj pre skúsenejších kandidátov.
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelný kontakt so zákazníkmi
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania zákazníkovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Pozícia je vhodná pre absolventov, rovnako ako aj pre skúsenejších kandidátov.
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelný kontakt so zákazníkmi
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania zákazníkovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Požadujeme
Spĺňate požiadavky, ktoré sú nižšie? Ak áno, určite nám pošlite svoj životopis!
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť poľského jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť poľského jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch
Benefity
- 13. plat
- finančný bonus počas roka v závislosti od výkonu
- sick days
- dni dovolenky navyše
- hybridný model HO
- životné poistenie a zdravotná starostlivosť
- zľava na firemné produkty
- finančný bonus počas roka v závislosti od výkonu
- sick days
- dni dovolenky navyše
- hybridný model HO
- životné poistenie a zdravotná starostlivosť
- zľava na firemné produkty
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
ID: 4548282
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac