Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista komunikácie s klientom s francúzštinou - aj pre absolventov!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
Bonjour! Bienvenue!
Hovoríš po francúzsky? A zvládneš viac ako tie dve slovíčka vyššie?
Ale zároveň Ti nerobí problém ani angličtina?
Si aktívny typ? Rád sa rozprávaš s ľuďmi a si tiež problem solver?
Kontakt s ľuďmi však občas rád vymeníš za trochu administratívnej práce?
Ak na si na všetky otázky odpovedal/a OUI alebo YES, tak sa poď pozrieť ďalej, čo na Teba čaká.
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelná komunikácia s klientmi spoločnosti - telefonicky, e- mailom
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania klientovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Hovoríš po francúzsky? A zvládneš viac ako tie dve slovíčka vyššie?
Ale zároveň Ti nerobí problém ani angličtina?
Si aktívny typ? Rád sa rozprávaš s ľuďmi a si tiež problem solver?
Kontakt s ľuďmi však občas rád vymeníš za trochu administratívnej práce?
Ak na si na všetky otázky odpovedal/a OUI alebo YES, tak sa poď pozrieť ďalej, čo na Teba čaká.
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelná komunikácia s klientmi spoločnosti - telefonicky, e- mailom
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania klientovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Požadujeme
Ak sa nájdeš v nižšie uvedených bodoch, tak určite neváhaj a pošli nám Tvoje CV.
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť francúzskeho jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívny prístup, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a zameranie na detail
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť francúzskeho jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívny prístup, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a zameranie na detail
Benefity
- 13. plat vyplacany 1/2 leto +1/2 december
- vykonnostny bonus podla vysledkom jednotlivca a vysledkov firmy
- zivotne poistenie a zdravotna starostlivost
- sick days, moznost HO, 25 dni dovolenky pre vsetkych
- HENKEL shop- vysoke zlavy an ich produkty
- HEnkel skolka
- skolenia, firemne udalosti
- referal bonus, cafeteria
- vykonnostny bonus podla vysledkom jednotlivca a vysledkov firmy
- zivotne poistenie a zdravotna starostlivost
- sick days, moznost HO, 25 dni dovolenky pre vsetkych
- HENKEL shop- vysoke zlavy an ich produkty
- HEnkel skolka
- skolenia, firemne udalosti
- referal bonus, cafeteria
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
ID: 4548264
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac