Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky servis s maďarčinou
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
1 300 - 1 400 EUR/mesiac
Pozícia je pre absolventov, rovnako ako aj pre skúsenejších kandidátov s MAĎARSKÝM jazykom. Ak okrem maďarčiny viete komunikovať aj v angličtine, určite neváhajte.
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelný kontakt so zákazníkmi
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania zákazníkovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Pravidelne budete komunikovať so zákazníkmi či klientmi, vytvárať objednávky a starať sa o spokojnosť zákazníka. Keďže budú zákazníci zo zahraničia, je potrebná Vaša znalosť vyššie uvedených cudzích jazykov.
Akú náplň práce môžete očakávať?
- Pravidelný kontakt so zákazníkmi
- Spracovanie objednávok a zabezpečenie včasného dodania zákazníkovi
- Nahadzovanie príslušných dát do systému a ich aktualizácia
- Pravidelná spolupráca s inými oddeleniami - sales, key account management
Požadujeme
Spĺňate požiadavky, ktoré sú nižšie? Ak áno, určite nám pošlite svoj životopis!
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť maďarského jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť maďarského jazyka na úrovni B2
- Pozícia je vhodná pre ABSOLVENTA, ideálne ak máte skúsenosť v administratíve z brigády alebo part-time
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch
Benefity
- 13. plat
- finančný bonus počas roka v závislosti od výkonu
- sick days
- dni dovolenky navyše
- hybridný model HO
- životné poistenie a zdravotná starostlivosť
- zľava na firemné produkty
- finančný bonus počas roka v závislosti od výkonu
- sick days
- dni dovolenky navyše
- hybridný model HO
- životné poistenie a zdravotná starostlivosť
- zľava na firemné produkty
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
ID: 4548256
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac