Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Onboarding agent s nemeckým jazykom!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 450 EUR/mesiac1200 - 1450 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 200 - 1 450 EUR/mesiac1200 - 1450 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Zaujíma Ťa svet bankovníctva? Ak chceš denne používať svoj anglický a nemecký jazyk a rozširovať svoje obzory v oblasti „onboardingu“ klientov a v starostlivosti o nich, táto pozícia je práve pre Teba!
Už si niekedy počuli o „onboarding“ špecialistovi? Je to osoba, ktorá dohliada na celý proces nástupu nových klientov/zamestnancov/dodávateľov do pracovného vzťahu. Zabezpečuje všetky administratívne a processingové úlohy, ktoré sa uskutučňujú na pozadí. Znie to zaujímavo? Dobre, pretože je tu ešte viac aktivít, na ktorých sa budeš aktívne podieľať. Konkrétne:
- Rozvíjanie a udržiavanie vynikajúcich vzťahov s klientmi a dodávateľmi
- Počas „onboarding“ procesov budeš v každodennom kontakte s rôznymi finančnými inštitúciami, spoločnosťami a inými internými tímami
- Budeš riadiť všetky operácie a na starosti budeš mať všetky potrebné administratívne úlohy, najmä obchodnú správu a správu zmlúv (príprava právnej dokumentácie, podpisovanie a potvrdzovanie zmlúv, atď.)
- Častá komunikácia s centrálou v Amsterdame, práca v interných systémoch
Už si niekedy počuli o „onboarding“ špecialistovi? Je to osoba, ktorá dohliada na celý proces nástupu nových klientov/zamestnancov/dodávateľov do pracovného vzťahu. Zabezpečuje všetky administratívne a processingové úlohy, ktoré sa uskutučňujú na pozadí. Znie to zaujímavo? Dobre, pretože je tu ešte viac aktivít, na ktorých sa budeš aktívne podieľať. Konkrétne:
- Rozvíjanie a udržiavanie vynikajúcich vzťahov s klientmi a dodávateľmi
- Počas „onboarding“ procesov budeš v každodennom kontakte s rôznymi finančnými inštitúciami, spoločnosťami a inými internými tímami
- Budeš riadiť všetky operácie a na starosti budeš mať všetky potrebné administratívne úlohy, najmä obchodnú správu a správu zmlúv (príprava právnej dokumentácie, podpisovanie a potvrdzovanie zmlúv, atď.)
- Častá komunikácia s centrálou v Amsterdame, práca v interných systémoch
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Stredoškolské a vysokoškolské vzdelanie (ekonomické zameranie výhodou avšak nie nutnosť)
- Skvelá znalosť anglického (B2) a nemeckého (B2) jazyka slovom aj písmom
- Minimálne ročná skúsenosť v back-office s platbami, s databázami alebo call centre (najlepšie z medzinárodného prostredia)
- Silný tímový hráč s diciplinovaným prístupom, schopnosťou pracovať pod tlakom
- Stredoškolské a vysokoškolské vzdelanie (ekonomické zameranie výhodou avšak nie nutnosť)
- Skvelá znalosť anglického (B2) a nemeckého (B2) jazyka slovom aj písmom
- Minimálne ročná skúsenosť v back-office s platbami, s databázami alebo call centre (najlepšie z medzinárodného prostredia)
- Silný tímový hráč s diciplinovaným prístupom, schopnosťou pracovať pod tlakom
Benefity
Spoločnosť ponúka rôzne benefity, ktoré Vám budú predstavené konkrétnou spoločnosťou na osobnom pohovore.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3869973
Dátum zverejnenia: 13.2.2020
2020-02-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac