Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dátový špecialista na oddelení nákupu
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Vyznáš sa v Exceli a rád by si sa stal súčasťou nákupného oddelenia v medzinárodnej spoločnosti? Tak čítaj ďalej a dozvieš sa, čo by bolo tvojou úlohou:
- tvorba a harmonizácia produktových cenníkov na základe štandardizovaných predlôh,
- zasielanie skompletizovaných cenníkov nákupcom,
- importovanie a čistenie dát v internom systéme - informácie o produktoch ako je kvantitatívne množstvo, spôsob balenia, cena…,
- komunikácia s nákupcami ohľadne nezrovnalostí s cenníkmi
- intenzívna spolupráca s oddelením nákupu a s dodávateľmi – príprava administratívnych podkladov, schvaľovanie faktúr a pod.
- tvorba a harmonizácia produktových cenníkov na základe štandardizovaných predlôh,
- zasielanie skompletizovaných cenníkov nákupcom,
- importovanie a čistenie dát v internom systéme - informácie o produktoch ako je kvantitatívne množstvo, spôsob balenia, cena…,
- komunikácia s nákupcami ohľadne nezrovnalostí s cenníkmi
- intenzívna spolupráca s oddelením nákupu a s dodávateľmi – príprava administratívnych podkladov, schvaľovanie faktúr a pod.
Požadujeme
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni B2,
- vzdelanie v ekonomickej oblasti je výhodou,
- skúsenosť s používaním Excelu na pokročilej úrovni – znalosť základných funkcii (lookup, if, tvorba kontingenčnej tabuľky a pod.),
- samostatnosť a schopnosť rýchlo sa prispôsobiť zmenám,
- komunikatívnosť, tímový duch.
- vzdelanie v ekonomickej oblasti je výhodou,
- skúsenosť s používaním Excelu na pokročilej úrovni – znalosť základných funkcii (lookup, if, tvorba kontingenčnej tabuľky a pod.),
- samostatnosť a schopnosť rýchlo sa prispôsobiť zmenám,
- komunikatívnosť, tímový duch.
Benefity
Spoločnosť ponúka širokú škálu finančných aj nefinančných benefitov, ktoré Vám budú prezentované samotnou spoločnosťou na osobnom pohovore, ale zahŕňajú napríklad 13. plat, možnosť práce z domu, flexibilný pracovný čas, extra dovolenka a mnoho iných.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3869960
Dátum zverejnenia: 13.2.2020
2020-02-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)