Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recruiter pre oblasť personálneho lízingu
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
700 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Posilňujeme náš tím :-)
Do nášho košického tímu hľadáme kolegu na pozíciu Recruiter - pre oblasť personálneho lízingu.
Využi šancu stať sa zamestnancom Graftonu a rozvinúť tak skúsenosti z komplexnej HR oblasti ( Recruitment, HR admin, Comp&Ben, HR reporting, spracovanie dochádzky, payroll ) z personálneho marketingu, networkingu, business developmentu, account managementu apd.
Tvojou náplňou práce na pozícii bude najmä:
- aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov na základe požiadaviek klienta
- zastrešovanie tzv. blue collars pozícií najmä v oblasti výroby ( operátor výroby, montážny pracovník, skladník apd. )
- komplexná administratívna činnosť súvisiacia s procesom náboru ( offline a online kampaň )
- vedenie osobných pohovorov s kandidátmi a ich testovanie
- príprava pracovno - právnej dokumentácie
- vysielanie zamestnancov na lekárske prehliadky
- zodpovednosť za agendu OOPP
- spracovanie dochádzky pridelených zamestnancov a príprava podkladov pre mzdy
- distribúcia stravných lístkov a výplatných pások
- starostlivosť o dočasne pridelených zamestnancov ( pravidelné návštevy u klienta, riešenie ad hoc situácií, vystavovanie potvrdení apd... )
- starostlivosť a udržiavanie vzťahov s existujúcimi klientmi
Do nášho košického tímu hľadáme kolegu na pozíciu Recruiter - pre oblasť personálneho lízingu.
Využi šancu stať sa zamestnancom Graftonu a rozvinúť tak skúsenosti z komplexnej HR oblasti ( Recruitment, HR admin, Comp&Ben, HR reporting, spracovanie dochádzky, payroll ) z personálneho marketingu, networkingu, business developmentu, account managementu apd.
Tvojou náplňou práce na pozícii bude najmä:
- aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov na základe požiadaviek klienta
- zastrešovanie tzv. blue collars pozícií najmä v oblasti výroby ( operátor výroby, montážny pracovník, skladník apd. )
- komplexná administratívna činnosť súvisiacia s procesom náboru ( offline a online kampaň )
- vedenie osobných pohovorov s kandidátmi a ich testovanie
- príprava pracovno - právnej dokumentácie
- vysielanie zamestnancov na lekárske prehliadky
- zodpovednosť za agendu OOPP
- spracovanie dochádzky pridelených zamestnancov a príprava podkladov pre mzdy
- distribúcia stravných lístkov a výplatných pások
- starostlivosť o dočasne pridelených zamestnancov ( pravidelné návštevy u klienta, riešenie ad hoc situácií, vystavovanie potvrdení apd... )
- starostlivosť a udržiavanie vzťahov s existujúcimi klientmi
Požadujeme
Nevyhnutné požiadavky:
- znalosť anglického jazyka ( sme medzinárodná firma a naši klienti často nehovoria slovensky )
- VP. skupiny B - aktívny vodič ( pri tejto práci budeš aj v teréne )
- orientácia v oblasti Zákonníka práce - je fajn, ak máš základný prehľad, všetko ostatné ťa radi naučíme
- skúsenosť v oblasti recruitmentu nižších technických pozícií v oblasti výroby je výhodou
- skúsenosť s oblasťou personálnej administratívy ( pracovno - právna dokumentácia, spracovanie podkladov pre dochádzku apd. )
- znalosť maďarského jazyka na aktívnej úrovni - výhoda
Ďalšie požiadavky:
- nadšenie pre prácu - robíme maximum, aby nás práca bavila a chodili sme do officu radi
- systematickosť a zodpovednosť - administratíva k tejto práci jednoznačne patrí a je veľmi dôležitá pre nás, pre našich zamestnancov aj našich klientov
- pro- zákaznícky orientovaná osobnosť - predávame pozície a veľa telefonujeme
- spoľahlivosť - to, čo sľúbime, sebe vzájomne, zamestnancom alebo klientovi chceme dodržať
- chuť sa vzdelávať, rásť, pracovať na sebe, mať výsledky a dobrý pocit z odvedenej práce
- flexibilita ( schopnosť rýchlo prispôsobiť sa zmeneným podmienkam ) a pracovná dynamika
- dobré komunikačné a prezentačné schopnosti - komunikácia je pri tejto práci najdôležitejšia
- schopnosť zvládania stresových situácií
- tímový hráč ( hľadáme si kolegu do tímu, je dôležité, aby sme si rozumeli )
- znalosť anglického jazyka ( sme medzinárodná firma a naši klienti často nehovoria slovensky )
- VP. skupiny B - aktívny vodič ( pri tejto práci budeš aj v teréne )
- orientácia v oblasti Zákonníka práce - je fajn, ak máš základný prehľad, všetko ostatné ťa radi naučíme
- skúsenosť v oblasti recruitmentu nižších technických pozícií v oblasti výroby je výhodou
- skúsenosť s oblasťou personálnej administratívy ( pracovno - právna dokumentácia, spracovanie podkladov pre dochádzku apd. )
- znalosť maďarského jazyka na aktívnej úrovni - výhoda
Ďalšie požiadavky:
- nadšenie pre prácu - robíme maximum, aby nás práca bavila a chodili sme do officu radi
- systematickosť a zodpovednosť - administratíva k tejto práci jednoznačne patrí a je veľmi dôležitá pre nás, pre našich zamestnancov aj našich klientov
- pro- zákaznícky orientovaná osobnosť - predávame pozície a veľa telefonujeme
- spoľahlivosť - to, čo sľúbime, sebe vzájomne, zamestnancom alebo klientovi chceme dodržať
- chuť sa vzdelávať, rásť, pracovať na sebe, mať výsledky a dobrý pocit z odvedenej práce
- flexibilita ( schopnosť rýchlo prispôsobiť sa zmeneným podmienkam ) a pracovná dynamika
- dobré komunikačné a prezentačné schopnosti - komunikácia je pri tejto práci najdôležitejšia
- schopnosť zvládania stresových situácií
- tímový hráč ( hľadáme si kolegu do tímu, je dôležité, aby sme si rozumeli )
Benefity
- motivačné finančné ohodnotenie zložené z fixnej a variabilnej časti, horná hranica nie je obmedzená a závisí hlavne na tebe
- smart phone s neobmedzeným paušálom aj na súkromné účely
- tréningový program a možnosť kariérneho rozvoja v rámci firmy, či už na Slovensku alebo v zahraničí
- stravovacia karta s príspevkom na stravovanie nad rámec zákona
- pitný režim, ovocné dni
- podpora športových aktivít - Multisport karta
- dni dovolenky navyše - vianočné voľno a sick days
- po zapracovaní home office a pružná pracovná doba
- interný referral program
- príspevok na jazykové vzdelávanie
- zľava na ročné balíky zdravotnej starostlivosti
- rozmanité teambuildingové aktivity
- neformálne a priateľské pracovné prostredie v centre mesta
- smart phone s neobmedzeným paušálom aj na súkromné účely
- tréningový program a možnosť kariérneho rozvoja v rámci firmy, či už na Slovensku alebo v zahraničí
- stravovacia karta s príspevkom na stravovanie nad rámec zákona
- pitný režim, ovocné dni
- podpora športových aktivít - Multisport karta
- dni dovolenky navyše - vianočné voľno a sick days
- po zapracovaní home office a pružná pracovná doba
- interný referral program
- príspevok na jazykové vzdelávanie
- zľava na ročné balíky zdravotnej starostlivosti
- rozmanité teambuildingové aktivity
- neformálne a priateľské pracovné prostredie v centre mesta
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3735504
Dátum zverejnenia: 9.8.2019
2019-08-09
lokalita: Košice Pozícia: Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)