Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Support Specialist with Polish and English language
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Už Vás unavujú ponuky, kde medzi požiadavkami je znalosť cudzieho jazyka na výbornej úrovni, ale v skutočnosti ho v práci vôbec nevyužívate?
My máme pre Vás pozíciu, kde zaručene budete aktívne komunikovať v cudzom jazyku na dennej báze. Komunikácia bude prevažne so zahraničnými dodávateľmi a v rámci administratívnej podpory budete pracovať v internom systéme s objednávkami.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s poľskými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Reporting
My máme pre Vás pozíciu, kde zaručene budete aktívne komunikovať v cudzom jazyku na dennej báze. Komunikácia bude prevažne so zahraničnými dodávateľmi a v rámci administratívnej podpory budete pracovať v internom systéme s objednávkami.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s poľskými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- POĽSKY jazyk na plynulej úrovni (level B2-C1) PODMIENKOU
- ANGLICKÝ jazyk na komunikatívnej úrovni (level B1-B2) PODMIENKOU
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- POĽSKY jazyk na plynulej úrovni (level B2-C1) PODMIENKOU
- ANGLICKÝ jazyk na komunikatívnej úrovni (level B1-B2) PODMIENKOU
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Spoločnosť ponúka flexibilný pracovný čas, takže si prídu na svoje aj tí, ktorí si ráno radi pospia, ale aj tí, ktorým sa najlepšie pracuje poobede/podvečer.
Pokiaľ radi trávite voľný čas aktívne, v tej istej budove na vás čaká fitness centrum a pokiaľ radi pijete rannú kávu na čerstvom vzduchu, v nových priestoroch spoločnosti je terasa rovno na streche budovy.
Pokiaľ radi trávite voľný čas aktívne, v tej istej budove na vás čaká fitness centrum a pokiaľ radi pijete rannú kávu na čerstvom vzduchu, v nových priestoroch spoločnosti je terasa rovno na streche budovy.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3676464
Dátum zverejnenia: 23.5.2019
2019-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)