Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu s nemeckým a anglickým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáš pozíciu v menšom príjemnom prostredí, ale nechceš stratiť znalosť cudzích jazykov? Pracuj pre nášho klienta, ktorý momentálne obsadzuje pozíciu na oddelení Customer Support. Budeš využívať nemecký a anglický jazyk na dennej báze, čiže aktívnej komunikácii sa nevyhneš. Ak budeš šikovný, je tam možnosť posunu na Nákupcu.
Náplň práce:
- 50 % administratíva, 50 % komunikácia
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s nemeckými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Ad-hoc reporting
Ak sa Vám na tejto pozícii bude dariť, spoločnosť ponúka možnosť kariérneho rastu - posun na Nákupcu.
Náplň práce:
- 50 % administratíva, 50 % komunikácia
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s nemeckými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Ad-hoc reporting
Ak sa Vám na tejto pozícii bude dariť, spoločnosť ponúka možnosť kariérneho rastu - posun na Nákupcu.
Požadujeme
Vhodný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti na administratívnej pozícii
- Zameranie v oblasti nákupu/sales-u VÝHODOU - možnosť kariérne rásť
- NEMECKÝ jazyk na plynulej úrovni (level B2-C1) PODMIENKOU
- Znalosť ANGLICKÉHO jazyka na úrovni B1-B2 PODMIENKOU
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti na administratívnej pozícii
- Zameranie v oblasti nákupu/sales-u VÝHODOU - možnosť kariérne rásť
- NEMECKÝ jazyk na plynulej úrovni (level B2-C1) PODMIENKOU
- Znalosť ANGLICKÉHO jazyka na úrovni B1-B2 PODMIENKOU
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Ak uprednostňujete skoré vstávanie a zasa naopak radi efektívne využívate čas po práci, tak odchody o 16tej v tejto spoločnosti nie sú problém. Spoločnosť ponúka FLEXIBILNÝ PRACOVNÝ ČAS.
Prácu si viete spríjemniť obedom či kávou na vonkajšej terase na streche.
Aj športovci si prídu na svoje - fitness centrum v tej istej budove.
Prácu si viete spríjemniť obedom či kávou na vonkajšej terase na streche.
Aj športovci si prídu na svoje - fitness centrum v tej istej budove.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3676462
Dátum zverejnenia: 23.5.2019
2019-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)