Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Láka Vás administratívny typ práce, kde zúžitkujete svoju znalosť z MS Excel?
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1100 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1100 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Náš klient Vám ponúka príležitosť rozvíjať svoje skúsenosti v oblasti Excelu, reportov, tabuliek a administratívy v 1 na pozícii ADMINISTRATION ANALYST.
Čaká na Vás rôznorodý a dynamický typ práce, kde medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
- práca s databázou a interným systémom
- vytváranie objednávok a monitorovanie rozpočtu
- koordinovanie logistiky a skladovania
- podpora manažéra a jeho tímu
- príprava rôznorodých typy reportov (informácie o predajnosti produktov, úspešnosť nového produktu, marketingové a demografické reporty, a pod.)
- sumarizácia reportov v rámci tímu
- rôzne ad hoc administratívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
Miesto výkonu práce: Svätý Jur
Nástup: polovica júna 2019
Tešíme sa na Vaše CV
Čaká na Vás rôznorodý a dynamický typ práce, kde medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
- práca s databázou a interným systémom
- vytváranie objednávok a monitorovanie rozpočtu
- koordinovanie logistiky a skladovania
- podpora manažéra a jeho tímu
- príprava rôznorodých typy reportov (informácie o predajnosti produktov, úspešnosť nového produktu, marketingové a demografické reporty, a pod.)
- sumarizácia reportov v rámci tímu
- rôzne ad hoc administratívne úlohy podľa pokynov nadriadeného
Miesto výkonu práce: Svätý Jur
Nástup: polovica júna 2019
Tešíme sa na Vaše CV
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- Znalosť MS Excel na pokročilej úrovni (v/h lookup, kontingenčné tabuľky, výhodou je znalosť makier)
- Anglický jazyk na úrovni mierne pokročilý (úroveň B1)
- Motivácia pre administratívny typ práce a reporty
- Príjemné vystupovanie a prezentácia
- Organizačné zručnosti
- Výborný time management, stanovenie priorít
- Prozákaznícka orientácia
- Schopnosť pracovať pohotovostne cez víkend - 12 hodín za 1 víkend / mesiac – za príplatok
- Vodičský preukaz výhodou
- schopnosť pracovať pohotovostne cez víkend –
- vodičský preukaz sk.B
- Znalosť MS Excel na pokročilej úrovni (v/h lookup, kontingenčné tabuľky, výhodou je znalosť makier)
- Anglický jazyk na úrovni mierne pokročilý (úroveň B1)
- Motivácia pre administratívny typ práce a reporty
- Príjemné vystupovanie a prezentácia
- Organizačné zručnosti
- Výborný time management, stanovenie priorít
- Prozákaznícka orientácia
- Schopnosť pracovať pohotovostne cez víkend - 12 hodín za 1 víkend / mesiac – za príplatok
- Vodičský preukaz výhodou
- schopnosť pracovať pohotovostne cez víkend –
- vodičský preukaz sk.B
Benefity
- 13., 14. plat
- Vzdelávací program pre zamestnancov
- Flexibilný pracovný čas
- Plne hradené stravné lístky
- Dni voľna navyše
- Vzdelávací program pre zamestnancov
- Flexibilný pracovný čas
- Plne hradené stravné lístky
- Dni voľna navyše
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3645859
Dátum zverejnenia: 16.4.2019
2019-04-16
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1100 € (+ prípadné ďalšie odmeny)