Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívno-komunikačná pozícia s nemeckým a anglickým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Aktívne využívanie jazykov je to, čo chcete v práci za každú cenu mať?
Pokiaľ áno, tak máme pre Vás pozíciu.
Na tejto pozícii využijete svoje komunikačné zručnosti, ale okrem iného sa budete venovať aj administratíve.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s nemeckými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Ad-hoc reporting
Pokiaľ áno, tak máme pre Vás pozíciu.
Na tejto pozícii využijete svoje komunikačné zručnosti, ale okrem iného sa budete venovať aj administratíve.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s nemeckými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Ad-hoc reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (B2)
- Nemecký jazyk na plynulej pokročilej úrovni (B2/C1)
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni (B2)
- Nemecký jazyk na plynulej pokročilej úrovni (B2/C1)
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Ak uprednostňujete skoré vstávanie a zasa naopak radi efektívne využívate čas po práci, tak odchody o 16tej v tejto spoločnosti nie sú problém. Spoločnosť ponúka flexibilný pracovný čas.
Prácu si viete spríjemniť obedom či kávou na vonkajšej terase na streche.
Aj športovci si prídu na svoje - fitness centrum v tej istej budove.
Prácu si viete spríjemniť obedom či kávou na vonkajšej terase na streche.
Aj športovci si prídu na svoje - fitness centrum v tej istej budove.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3622456
Dátum zverejnenia: 15.3.2019
2019-03-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)