Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zaujímaš sa o bankovníctvo? Hľadáme komunikatívneho človeka s anglickým jazykom!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Rád analyzuješ problémy a ešte radšej ich riešiš?
Si dynamický a komunikatívny človek, ktorý sa nebojí výziev?
Multitasking ti nerobí žiaden problém a túžiš po zodpovednej práci v medzinárodnej spoločnosti?
Ak áno, určite čítaj ďalej!
Do stabilnej a rýchlo rozrastajúcej spoločnosti hľadáme človeka, ktorý by s úsmevom riešil nasledovné činnosti:
- starostlivosť o vlastné portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- komunikácia s klientami v rámci Európy, riešenie ich problémov a žiadostí
- poskytovanie technického a funkčného supportu
- komunikácia s inými oddeleniami
Si dynamický a komunikatívny človek, ktorý sa nebojí výziev?
Multitasking ti nerobí žiaden problém a túžiš po zodpovednej práci v medzinárodnej spoločnosti?
Ak áno, určite čítaj ďalej!
Do stabilnej a rýchlo rozrastajúcej spoločnosti hľadáme človeka, ktorý by s úsmevom riešil nasledovné činnosti:
- starostlivosť o vlastné portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- komunikácia s klientami v rámci Európy, riešenie ich problémov a žiadostí
- poskytovanie technického a funkčného supportu
- komunikácia s inými oddeleniami
Požadujeme
Hľadáme práve TEBA ak:
- ovládaš anglický jazyk na pokročilej úrovni (C1)
- ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- máš aspoň ročné skúsenosti na podobnej pozícií
- skúsenosti s client-servisom, administratívou a "problem-solving issues"
- si proaktívny a tímový hráč, odolný voči stresu
- máš skvelé komunikačné zručnosti, si pozorný a empatický človek
- ovládaš anglický jazyk na pokročilej úrovni (C1)
- ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- máš aspoň ročné skúsenosti na podobnej pozícií
- skúsenosti s client-servisom, administratívou a "problem-solving issues"
- si proaktívny a tímový hráč, odolný voči stresu
- máš skvelé komunikačné zručnosti, si pozorný a empatický človek
Benefity
- Príspevok na stravné lístky
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3620689
Dátum zverejnenia: 13.3.2019
2019-03-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)