Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Využívaj nemecký jazyk a spravuj účty klientov!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
900 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Chceš rozbehnúť svoju kariéru v oblasti financií a fakturácie, ale myslíš si, že nemáš dostatok skúseností? Žiadny strach! Máme pre teba príležitosť kde naštartuješ svoju kariéru na zaujímavej pozícií, ktorá je vhodná aj pre čerstvých absolvenstov.
Mimochodom, podľa nás je práve toto perfektný kariérny štart, pretože...
- budeš mať zodpovednosť za komunikáciu so zákazníkmi z nemecky hovoriacich krajín,
- budeš sledovať medzinárodné platby a a zákaznícke účty klientov,
- budeš riešiť situácie kde vznikol finančný rozdiel vo faktúrach,
- budeš kontaktovať klientov a snažiť sa im pomôcť vyriešiť ich situáciu.
Mimochodom, podľa nás je práve toto perfektný kariérny štart, pretože...
- budeš mať zodpovednosť za komunikáciu so zákazníkmi z nemecky hovoriacich krajín,
- budeš sledovať medzinárodné platby a a zákaznícke účty klientov,
- budeš riešiť situácie kde vznikol finančný rozdiel vo faktúrach,
- budeš kontaktovať klientov a snažiť sa im pomôcť vyriešiť ich situáciu.
Požadujeme
Takže, hľadáme niekoho kto...
- má ukončenú minimálne strednú školu s ekonomickým zameraním
- hovorí nemeckým jazykom na úrovni (B2) a anglickým jazykom na úrovni (B1), pretože bude komunikovať s klientami z nemeckého trhu
- má aspoň polročnú skúsenosť z administratívy alebo zákazníckeho servisu
- vie, ako komunikovať so zákazníkmi
* Zo zákona musíme zverejňovať základnú zložku mzdy (minimálny plat) pre inzerované pozície. Pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, kvalifikáciu a skúsenosti v našom balíku odmien alebo pri ponuke inej pracovnej pozície. Naša filozofia odmeňovania je platiť spravodlivo a to aj so zreteľom na situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti.
- má ukončenú minimálne strednú školu s ekonomickým zameraním
- hovorí nemeckým jazykom na úrovni (B2) a anglickým jazykom na úrovni (B1), pretože bude komunikovať s klientami z nemeckého trhu
- má aspoň polročnú skúsenosť z administratívy alebo zákazníckeho servisu
- vie, ako komunikovať so zákazníkmi
* Zo zákona musíme zverejňovať základnú zložku mzdy (minimálny plat) pre inzerované pozície. Pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, kvalifikáciu a skúsenosti v našom balíku odmien alebo pri ponuke inej pracovnej pozície. Naša filozofia odmeňovania je platiť spravodlivo a to aj so zreteľom na situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti.
Benefity
Ak uspeješ, čaká ťa plno zaujímavých odmien. Ako napríklad...
- 13 plat, ktorý je rovný výške mesačného platu,
- extra príplatok na stravné,
- životné poistenie,
- balíček starostlivosti o zdravie,
- príspevok na presťahovanie za prácou,
- sick days,
- home Office.
- 13 plat, ktorý je rovný výške mesačného platu,
- extra príplatok na stravné,
- životné poistenie,
- balíček starostlivosti o zdravie,
- príspevok na presťahovanie za prácou,
- sick days,
- home Office.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3518958
Dátum zverejnenia: 18.10.2018
2018-10-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)