Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáš komplexnú prácu s dátami? naštartuj svoju karieru vo svete financií!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Ak sa v komplexnej práci s číslami a dátami cítiš ako ryba vo vode, vieš si upratať v prioritách a zmysel pre detail nie je na tvojom CV len pre dekoráciu, tak neváhaj naštartovať svoju kariéru v medzinárodnej spoločnosti, ktorá ti ponúka každodenné využívanie ANGLICKÉHO a NEMECKÉHO jazyka na každodennej báze!
Budeš mať možnosť rozšíriť si obzory v nasledujúcich oblastiach:
- Komplexné manažovanie klientskych účtov
- Spravovanie zmlúv, účtovných dokladov a finančných výkazov
- Kontrola pohľadávok a spravovanie finančných údajov v Exceli a interných databázach
- Denná komunikácia s internými oddeleniami a externými partermi v anglickom a nemeckom jazyku
Budeš mať možnosť rozšíriť si obzory v nasledujúcich oblastiach:
- Komplexné manažovanie klientskych účtov
- Spravovanie zmlúv, účtovných dokladov a finančných výkazov
- Kontrola pohľadávok a spravovanie finančných údajov v Exceli a interných databázach
- Denná komunikácia s internými oddeleniami a externými partermi v anglickom a nemeckom jazyku
Požadujeme
Pokiaľ spĺňaš nasledujúce požiadavky, pošli nám svoje CV!
- Cítiš sa sebavedome v anglickom a nemeckom jazyku (level C1)
- Máš úspešne ukončenú vysokú školu (ekonomické zameranie nás poteší najviac)
- V administratíve sa nestratíš a už máš za sebou prvé skúsenosti
- Vždy doťahuješ veci do posledného detailu a čísla ťa nevystrašia
- Aktívne využívaš MS Office a Excel máš „v malíčku“ (LOOKUP, PIVOT)
- Cítiš sa sebavedome v anglickom a nemeckom jazyku (level C1)
- Máš úspešne ukončenú vysokú školu (ekonomické zameranie nás poteší najviac)
- V administratíve sa nestratíš a už máš za sebou prvé skúsenosti
- Vždy doťahuješ veci do posledného detailu a čísla ťa nevystrašia
- Aktívne využívaš MS Office a Excel máš „v malíčku“ (LOOKUP, PIVOT)
Benefity
- Flexibilný pracovný čas
- Sick days
- Benefit pre verejnú dopravu
- Pravidelné tímové podujatia
- Ročný bonus
- Environmentálny program
- Sick days
- Benefit pre verejnú dopravu
- Pravidelné tímové podujatia
- Ročný bonus
- Environmentálny program
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3517732
Dátum zverejnenia: 16.10.2018
2018-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Referent správy poistenia Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)