Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
600 € + odmeny
600 € + odmeny
• Celková zodpovednosť za organizáciu a evidenciu administratívnej agendy spoločnosti
• Príprava, kontrola a oprava zmlúv, firemných materiálov, rôznych dokumentov, reportov, dochádzok
• Samostatné riešenie, vybavovanie a spracovanie rôznych úloh, podkladov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Práca v internom systéme spoločnosti
• Spracovanie podkladov k fakturácii
• Evidencia, spracovanie a kontrola prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• Archivácia, evidencia a skartovanie dokumentov
• Podporná činnosť ekonomickému a finančnému oddeleniu
• Evidencia PN, P, OČR, ABS
• Evidencia a objednávka stravných lístkov
• Evidencia faktúr, dodacích listov, sumarizácia následne zasielanie na finančné oddelenie
• Vystavovanie preberacích protokolov, archivácia
• Evidencia dochádzok interných zamestnancov a dočasne pridelených zamestnancov
• Vystavovanie PPD
• Spracovanie podkladov ku mzdám, a ich zodpovednosť
• Tvorba pracovných zmlúv, ukončení, dodatkov
• Pravidelné reportovanie
• Príprava štatistík podľa pokynov nadriadeného
• Zasielanie štatistík na centrálu a klientom
• Administratívna činnosť
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
• Evidencia firemnej korešpondencie
• Vykonávanie objednávok OOPP, kancelárskych potrieb a pod., následná evidencia
• Vykonávanie ďalších prác na základe pokynov nadriadeného
• Asistencia pri odsúhlasovaní, analyzovaní a vysvetľovaní zistených rozdielov
• Evidencia hotovostných platieb v rámci kancelárie
• Komunikácia s klientmi
• Príprava, kontrola a oprava zmlúv, firemných materiálov, rôznych dokumentov, reportov, dochádzok
• Samostatné riešenie, vybavovanie a spracovanie rôznych úloh, podkladov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Práca v internom systéme spoločnosti
• Spracovanie podkladov k fakturácii
• Evidencia, spracovanie a kontrola prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• Archivácia, evidencia a skartovanie dokumentov
• Podporná činnosť ekonomickému a finančnému oddeleniu
• Evidencia PN, P, OČR, ABS
• Evidencia a objednávka stravných lístkov
• Evidencia faktúr, dodacích listov, sumarizácia následne zasielanie na finančné oddelenie
• Vystavovanie preberacích protokolov, archivácia
• Evidencia dochádzok interných zamestnancov a dočasne pridelených zamestnancov
• Vystavovanie PPD
• Spracovanie podkladov ku mzdám, a ich zodpovednosť
• Tvorba pracovných zmlúv, ukončení, dodatkov
• Pravidelné reportovanie
• Príprava štatistík podľa pokynov nadriadeného
• Zasielanie štatistík na centrálu a klientom
• Administratívna činnosť
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
• Evidencia firemnej korešpondencie
• Vykonávanie objednávok OOPP, kancelárskych potrieb a pod., následná evidencia
• Vykonávanie ďalších prác na základe pokynov nadriadeného
• Asistencia pri odsúhlasovaní, analyzovaní a vysvetľovaní zistených rozdielov
• Evidencia hotovostných platieb v rámci kancelárie
• Komunikácia s klientmi
Požadujeme
- organizačné a plánovacie schopnosti
- znalosť zákonníka práce
- nutná znalosť z oblasti personalistiky
- komunikatívnosť
- zodpovednosť pri plnení stanovených cieľov
- schopnosť zvládať prácu pod tlakom
- anglický jazyk - výhodou
- všeobecný prehľad
- preukázateľné predošlé skúsenosti a referencie
- znalosť zákonníka práce
- nutná znalosť z oblasti personalistiky
- komunikatívnosť
- zodpovednosť pri plnení stanovených cieľov
- schopnosť zvládať prácu pod tlakom
- anglický jazyk - výhodou
- všeobecný prehľad
- preukázateľné predošlé skúsenosti a referencie
Benefity
Ako dynamicky sa rozrastajúca medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
- Q odmeny
- SL v hodnote 4,50 €
- firemné akcie
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
- Q odmeny
- SL v hodnote 4,50 €
- firemné akcie
Informácie
Ponúkame Vám prácu priamo do INTERNÉHO STAVU spoločnosti GI GROUP HR Services Slovakia s.r.o.
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
ID: 3446234
Dátum zverejnenia: 11.7.2018
2018-07-11
lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 € + odmeny