Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientská podpora na medzinárodnej úrovni (nemecký jazyk)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Máš pocit, že poskytuješ zákaznícky servis tak, že nechávaš ostatných ďaleko za sebou? Máš potrebné skúsenosti, ale chýba Ti prostredie, kde by si sa mohol realizovať?
Ak máš pocit, že Slovensko je ti malé, pošli nám životopis a budeš mať príležitosť zaučiť sa v zahraničí a budovať vzťahy s klientmi na celom svete.
Pomôž využitím svojich schopností tejto medzinárodnej firme, o ktorej kvalitách Ti radi povieme viac na osobnom stretnutí.
Náplň práce:
- Aktívne využitie nemeckého jazyka
- Podpora pre účtovnícke a objednávkové oddelenie
- Komunikácia s klientmi ohľadom nezrovnalostí týkajúcich sa faktúr, platieb, objednávok
- Dohľadávanie informácií v interných systémoch, databázach
Ak máš pocit, že Slovensko je ti malé, pošli nám životopis a budeš mať príležitosť zaučiť sa v zahraničí a budovať vzťahy s klientmi na celom svete.
Pomôž využitím svojich schopností tejto medzinárodnej firme, o ktorej kvalitách Ti radi povieme viac na osobnom stretnutí.
Náplň práce:
- Aktívne využitie nemeckého jazyka
- Podpora pre účtovnícke a objednávkové oddelenie
- Komunikácia s klientmi ohľadom nezrovnalostí týkajúcich sa faktúr, platieb, objednávok
- Dohľadávanie informácií v interných systémoch, databázach
Požadujeme
Požiadavky na úspešného uchádzača:
- Komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
- Proklientsky orientovaný
- Dynamický a proaktívny
- Skúsenosť z call centra, zákazníckou podporou, komunikáciou so zákazníkmi výhodou
- Motivácia učiť sa nové veci (na všetko potrebné budeš zaškolený)
- Zdvorilá komunikácia so zákazníkom je pre teba samozrejmosťou
- Komunikatívna znalosť nemeckého jazyka
- Proklientsky orientovaný
- Dynamický a proaktívny
- Skúsenosť z call centra, zákazníckou podporou, komunikáciou so zákazníkmi výhodou
- Motivácia učiť sa nové veci (na všetko potrebné budeš zaškolený)
- Zdvorilá komunikácia so zákazníkom je pre teba samozrejmosťou
Benefity
Benefity:
- Možnosť úvodného školenia na centrále v Nemecku – školenia plne hradené
- Flexibilný pracovný čas
- Finančné benefity podľa dosiahnutých výsledkov a hospodárskych výsledkov spoločnosti
- Máte k dispozícii 1 – 2 „sick days“ - v prípade, že sa necítite dobre, môžete pokojne zostať doma
- Rýchly výberový proces
- Vyvážený osobný život s pracovným - minimálne nadčasy
- Možnosť úvodného školenia na centrále v Nemecku – školenia plne hradené
- Flexibilný pracovný čas
- Finančné benefity podľa dosiahnutých výsledkov a hospodárskych výsledkov spoločnosti
- Máte k dispozícii 1 – 2 „sick days“ - v prípade, že sa necítite dobre, môžete pokojne zostať doma
- Rýchly výberový proces
- Vyvážený osobný život s pracovným - minimálne nadčasy
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=email
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=email
ID: 3427330
Dátum zverejnenia: 21.6.2018
2018-06-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)