Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
RECEPČNÁ(Ý) na skrátený úväzok
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
500 - 1000 EUR/mesiac
500 - 1000 EUR/mesiac
Máme pre Vás skvelú príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej nadnárodnej spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Prijímanie návštev a ich registrácia
- Objednávanie taxikov, ubytovania pre zamestnancov firmy
- Starostlivosť o interných a externých klientov/návštevníkov
- Spravovanie emailu
- Pomoc pri príprave mítingov
- Priebežná kontrola zásob občerstvenia, kancelárskych potrieb a čistiacich potrieb
- Zabezpečovanie interného servisu ako dopĺňanie zásob do kuchynky na dennej báze, dopĺňanie kancelárskych potrieb, skartovanie dokumentov
- Drobné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného (príprava reportov, štatistík) a pod.
Možnosť 4, 6 alebo 8 hodinového úväzku.
Vašou náplňou práce bude:
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Prijímanie návštev a ich registrácia
- Objednávanie taxikov, ubytovania pre zamestnancov firmy
- Starostlivosť o interných a externých klientov/návštevníkov
- Spravovanie emailu
- Pomoc pri príprave mítingov
- Priebežná kontrola zásob občerstvenia, kancelárskych potrieb a čistiacich potrieb
- Zabezpečovanie interného servisu ako dopĺňanie zásob do kuchynky na dennej báze, dopĺňanie kancelárskych potrieb, skartovanie dokumentov
- Drobné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného (príprava reportov, štatistík) a pod.
Možnosť 4, 6 alebo 8 hodinového úväzku.
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- SŠ, VŠ alebo študent
- Prax na pozícii Recepčnej/Office manažéra je veľkou výhodou
- Plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
- Skúsenosť so starostlivosťou o zákazníka
- Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
- Výborné komunikačné schopnosti
- Dobre zvládnutý time manažment
- Flexibilita
- SŠ, VŠ alebo študent
- Prax na pozícii Recepčnej/Office manažéra je veľkou výhodou
- Plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
- Skúsenosť so starostlivosťou o zákazníka
- Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
- Výborné komunikačné schopnosti
- Dobre zvládnutý time manažment
- Flexibilita
Benefity
Spoločnosť, pre ktorú obsadzujeme túto pozíciu patrí medzi TOP zamestnávateľov na trhu. Ponúka širokú škálu rôznych benefitov, napr. finančné odmeny, sick days, príspevky na dopravu, príspevky na šport, zľavy na welness, atď.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
ID: 3363002
Dátum zverejnenia: 16.4.2018
2018-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500 - 1000 EUR/mesiac