Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant / Recepčná(ý)
Miesto práce
Prievozská 4d, Bratislava
Prievozská 4d, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/brutto + bonusová zložka pri plnom úväzku
700 EUR/brutto + bonusová zložka pri plnom úväzku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Global Blue už viac než 35 rokov prepája turistov aj obchodníkov z celého sveta. Pred niekoľkými rokmi sme v Bratislave sústredili kľúčové administratívne aktivity a vybudovali skvelý tím, ktorý je v súčasnosti silnou oporou lokálnych pobočiek.
Aktuálne hľadáme kolegu či kolegyňu, ktorý/-á sa pridá k nášmu HR & Office tímu na pozícii Office Assistant. Na tejto pozícii budete reportovať priamo HR & Administration manažérke a medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:
• kompletné zabezpečenie chodu recepcie (napr. uvítanie hostí, preberanie a príprava pošty, či správa pokladne),
• objednávanie kancelárskych potrieb a monitorovanie zásob,
• evidencia a spracovanie prijatých faktúr,
• administratívna podpora zamestnancov spoločnosti (služobné cesty, poistenie, korešpondencia apod.),
• registrácia a evidencia inventáru,
• denná komunikácia s dodávateľmi a ďalšie administratívne činnosti.
Aktuálne hľadáme kolegu či kolegyňu, ktorý/-á sa pridá k nášmu HR & Office tímu na pozícii Office Assistant. Na tejto pozícii budete reportovať priamo HR & Administration manažérke a medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:
• kompletné zabezpečenie chodu recepcie (napr. uvítanie hostí, preberanie a príprava pošty, či správa pokladne),
• objednávanie kancelárskych potrieb a monitorovanie zásob,
• evidencia a spracovanie prijatých faktúr,
• administratívna podpora zamestnancov spoločnosti (služobné cesty, poistenie, korešpondencia apod.),
• registrácia a evidencia inventáru,
• denná komunikácia s dodávateľmi a ďalšie administratívne činnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Global Blue Slovakia ponúka zamestnancom širokú paletu benefitov, z ktorých si vyberie každý. Medzi tie najobľúbenejšie patria:
• plne hradené stravné lístky
• jazykové kurzy
• fitness (napr. skupinové cvičenia, posilňovňa, wellness, plaváreň...)
• 3 dni dovolenky navyše,
• "sick-days"
a ďalšie...
• plne hradené stravné lístky
• jazykové kurzy
• fitness (napr. skupinové cvičenia, posilňovňa, wellness, plaváreň...)
• 3 dni dovolenky navyše,
• "sick-days"
a ďalšie...
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám svoj štrukturovaný životopis. My Vás v priebehu nasledujúcich dní kontaktujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na pozíciu Office Assistant hľadáme v prvom rade zodpovedného tímového hráča. Človeka, ktorý sa vie vynájsť v každej situácii, nebojí sa komunikovať s našimi zahraničnými kolegami po anglicky, vždy ochotne pomôže a má príjemné vystupovanie.
Pozícia je vhodná aj pre absolventa, avšak uvítame aspoň minimálne skúsenosti s prácou na recepcii alebo v administratíve. Denne budete pracovať s programami Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), takže čím lepšie sa v nich vyznáte, tým to pre Vás bude v novej práci jednoduchšie.
Ak teda máte:
- znalosť anglického jazyka v písomnej a ústnej forme na komunikatívnej úrovni (B2),
- predchádzajúce skúsenosti s administratívnymi činnosťami,
- výborné komunikačné schopnosti,
- samostatný a aktívny prístup k práci,
- priateľské a zároveň profesionálne vystupovanie,
- organizačné schopnosti a zameranie na detaily,
radi sa s Vami stretneme osobne.
Pozícia je vhodná aj pre absolventa, avšak uvítame aspoň minimálne skúsenosti s prácou na recepcii alebo v administratíve. Denne budete pracovať s programami Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), takže čím lepšie sa v nich vyznáte, tým to pre Vás bude v novej práci jednoduchšie.
Ak teda máte:
- znalosť anglického jazyka v písomnej a ústnej forme na komunikatívnej úrovni (B2),
- predchádzajúce skúsenosti s administratívnymi činnosťami,
- výborné komunikačné schopnosti,
- samostatný a aktívny prístup k práci,
- priateľské a zároveň profesionálne vystupovanie,
- organizačné schopnosti a zameranie na detaily,
radi sa s Vami stretneme osobne.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3136059
Dátum zverejnenia: 24.9.2019
2019-09-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Global Blue Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 EUR/brutto + bonusová zložka pri plnom úväzku