EN SK

Office Assistant / Recepčná(ý)

Miesto práce
Prievozská 4d, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/brutto + bonusová zložka pri plnom úväzku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spoločnosť Global Blue už viac než 35 rokov prepája turistov aj obchodníkov z celého sveta. Pred niekoľkými rokmi sme v Bratislave sústredili kľúčové administratívne aktivity a vybudovali skvelý tím, ktorý je v súčasnosti silnou oporou lokálnych pobočiek.

Aktuálne hľadáme kolegu či kolegyňu, ktorý/-á sa pridá k nášmu HR & Office tímu na pozícii Office Assistant. Na tejto pozícii budete reportovať priamo HR & Administration manažérke a medzi Vaše úlohy bude patriť najmä:

• kompletné zabezpečenie chodu recepcie (napr. uvítanie hostí, preberanie a príprava pošty, či správa pokladne),
• objednávanie kancelárskych potrieb a monitorovanie zásob,
• evidencia a spracovanie prijatých faktúr,
• administratívna podpora zamestnancov spoločnosti (služobné cesty, poistenie, korešpondencia apod.),
• registrácia a evidencia inventáru,
• denná komunikácia s dodávateľmi a ďalšie administratívne činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Global Blue Slovakia ponúka zamestnancom širokú paletu benefitov, z ktorých si vyberie každý. Medzi tie najobľúbenejšie patria:

• plne hradené stravné lístky
• jazykové kurzy
• fitness (napr. skupinové cvičenia, posilňovňa, wellness, plaváreň...)
• 3 dni dovolenky navyše,
• "sick-days"
a ďalšie...

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám svoj štrukturovaný životopis. My Vás v priebehu nasledujúcich dní kontaktujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na pozíciu Office Assistant hľadáme v prvom rade zodpovedného tímového hráča. Človeka, ktorý sa vie vynájsť v každej situácii, nebojí sa komunikovať s našimi zahraničnými kolegami po anglicky, vždy ochotne pomôže a má príjemné vystupovanie.

Pozícia je vhodná aj pre absolventa, avšak uvítame aspoň minimálne skúsenosti s prácou na recepcii alebo v administratíve. Denne budete pracovať s programami Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), takže čím lepšie sa v nich vyznáte, tým to pre Vás bude v novej práci jednoduchšie.

Ak teda máte:
- znalosť anglického jazyka v písomnej a ústnej forme na komunikatívnej úrovni (B2),
- predchádzajúce skúsenosti s administratívnymi činnosťami,
- výborné komunikačné schopnosti,
- samostatný a aktívny prístup k práci,
- priateľské a zároveň profesionálne vystupovanie,
- organizačné schopnosti a zameranie na detaily,
radi sa s Vami stretneme osobne.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ivana Babačová
E-mail: poslať životopis

Follow us

ID: 3136059  Dátum zverejnenia: 24.9.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 EUR/brutto + bonusová zložka pri plnom úväzku