Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor personalizácie platobných kariet
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Petržalka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Obsluha zariadení pre personalizáciu platobných kariet
• Vizuálna kontrola kvality
• Vedenie skladového hospodárstva a administratívy platobných kariet
• Príjem a expedícia zásielok
• Dodržiavanie bezpečnostných predpisov súvisiacich s vydávaním platobných kariet
• Ďalsie činnosti, ktoré s uvedenými prácami a predmetom činnosti zamestnávateľa bezprostredne súvisia
• Vizuálna kontrola kvality
• Vedenie skladového hospodárstva a administratívy platobných kariet
• Príjem a expedícia zásielok
• Dodržiavanie bezpečnostných predpisov súvisiacich s vydávaním platobných kariet
• Ďalsie činnosti, ktoré s uvedenými prácami a predmetom činnosti zamestnávateľa bezprostredne súvisia
Mzdové podmienky (brutto)
minimum 900€ - naša platová ponuka bude závisieť od úrovne odbornosti kandidáta
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v čistom prostredí,
• Pracovná doba v rozsahu 7:00 -16:00 v pracovné dni,
• Stravné lístky plne hradené spoločnosťou,
• Doplnkové dôchodkové sporenie,
• Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách,
• 25 dní do roka doplatená PN, 5 sick days ( dni na zotavenie bez potvrdenia od lekára)
• Voľnočasové aktivity s kolegami,
• Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
• Pracovná doba v rozsahu 7:00 -16:00 v pracovné dni,
• Stravné lístky plne hradené spoločnosťou,
• Doplnkové dôchodkové sporenie,
• Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách,
• 25 dní do roka doplatená PN, 5 sick days ( dni na zotavenie bez potvrdenia od lekára)
• Voľnočasové aktivity s kolegami,
• Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• používatelské znalosti práce s výpočtovou technikou
• samostatnosť
• zodpovednosť
• precíznosť
• trpezlivosť
• flexibilita
• bezúhonnosť
• samostatnosť
• zodpovednosť
• precíznosť
• trpezlivosť
• flexibilita
• bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3495881
Dátum zverejnenia: 20.9.2018
2018-09-20
lokalita: Petržalka Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Operátor výroby, Skladník Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: minimum 900€ - naša platová ponuka bude závisieť od úrovne odbornosti kandidáta