Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Referent/ Personalista (Zástup počas MD/RD)
Miesto práce
Priemyselný park pri letisku, Barca
Priemyselný park pri letisku, Barca
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Personalista na uvedenej pozícii sa bude podieľať na implementácii a rozvoji procesov v oblasti ľudských zdrojov.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce.
- Príprava a spracovanie dokumentov v rámci personálnej agendy.
- Správa ID kariet a dochádzky v dochádzkovom systéme. Zabezpečovanie jeho funkčnosti, plnej využiteľnosti a aktualizácie.
- Monitorovanie prítomnosti zamestnancov na pracovisku, manažment absencií a fluktuácie zamestnancov.
- Podporné aktivity v systéme odmeňovania, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov.
- Priebežne sledovanie legislatívnych zmien v pracovno-právnej a personálnej oblasti a stav ich implementácie v spoločnosti.
- Správa osobných zložiek a dokumentácie zamestnancov- – tlačené a elektronické dokumenty.
- Poskytovanie poradenského servisu zamestnancom v personálnej a mzdovej oblasti.
- Office manažment oddelenia ĽZ - písanie, podávanie a archivácia dennej korešpondencie. Telefonická komunikácia.
- Koordinácia uzatvárania zamestnaneckých zmlúv s DDS.
- Implementácia nástrojov internej komunikácie v súlade s politikou spoločnosti - elektronická forma a nástenky.
- Kontrola dodávateľských faktúr týkajúcich sa HR oddelenia, zadávanie objednávok v internom systéme.
- Participácia na agende stravovania zamestnancov a správy OOPP.
- Mesačné a ročné reportovanie podľa požiadaviek.
- Participácia na kľúčových činnostiach oddelenia ľudských zdrojov v súlade s potrebou zastupiteľnosti na oddelení, prípadne koordinácia zvereného projektu.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce.
- Príprava a spracovanie dokumentov v rámci personálnej agendy.
- Správa ID kariet a dochádzky v dochádzkovom systéme. Zabezpečovanie jeho funkčnosti, plnej využiteľnosti a aktualizácie.
- Monitorovanie prítomnosti zamestnancov na pracovisku, manažment absencií a fluktuácie zamestnancov.
- Podporné aktivity v systéme odmeňovania, príprava podkladov pre mzdy zamestnancov.
- Priebežne sledovanie legislatívnych zmien v pracovno-právnej a personálnej oblasti a stav ich implementácie v spoločnosti.
- Správa osobných zložiek a dokumentácie zamestnancov- – tlačené a elektronické dokumenty.
- Poskytovanie poradenského servisu zamestnancom v personálnej a mzdovej oblasti.
- Office manažment oddelenia ĽZ - písanie, podávanie a archivácia dennej korešpondencie. Telefonická komunikácia.
- Koordinácia uzatvárania zamestnaneckých zmlúv s DDS.
- Implementácia nástrojov internej komunikácie v súlade s politikou spoločnosti - elektronická forma a nástenky.
- Kontrola dodávateľských faktúr týkajúcich sa HR oddelenia, zadávanie objednávok v internom systéme.
- Participácia na agende stravovania zamestnancov a správy OOPP.
- Mesačné a ročné reportovanie podľa požiadaviek.
- Participácia na kľúčových činnostiach oddelenia ľudských zdrojov v súlade s potrebou zastupiteľnosti na oddelení, prípadne koordinácia zvereného projektu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- semestrálne bonusy
- príspevok do 3. piliera DDS
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- možnosti kariérneho rastu
- semestrálne bonusy
- príspevok do 3. piliera DDS
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- možnosti kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
personálny manažment, humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť v oblasti personalistiky, mzdového účtovníctva alebo administratíve pref. vo výrobnom závode
- skúsenosti s prácou s personálnym a dochádzkovým systémom
- znalosť Zákonníka práce
- MS Office (MS Excel - pokročilo, MS Word, MS Outlook)
- schopnosť samostatne a komplexne riešiť úlohy
- vysoko rozvinutý zmysel pre zodpovednosť
- precíznosť a dodržiavanie termínov
- schopnosť tímovej spolupráce
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
- skúsenosti s prácou s personálnym a dochádzkovým systémom
- znalosť Zákonníka práce
- MS Office (MS Excel - pokročilo, MS Word, MS Outlook)
- schopnosť samostatne a komplexne riešiť úlohy
- vysoko rozvinutý zmysel pre zodpovednosť
- precíznosť a dodržiavanie termínov
- schopnosť tímovej spolupráce
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Faurecia sa stala spolu so spoločnosťou HELLA členom skupiny FORVIA . Skupina FORVIA je celosvetovo 7.najväčším dodávateľom v automobilovom priemysle.
Našim poslaním svetového lídra v oblasti automobilového a technologického priemyslu je inšpirovať k bezpečnejšej, pohodlnejšej, prispôsobenejšej a udržateľnejšej mobilite.
Výrobky a systémy spoločnosti Faurecia sú vo vozidlách vyrábaných tými najväčšími a najznámejšími automobilovými značkami po celom svete. Naše technológie sú v jednom z troch vozidiel, ktoré dnes jazdia po cestách.
Naša komplexná ponuka pre UDRŽATEĽNÚ MOBILITU zahŕňa vodíkové riešenia s nulovými emisiami, riešenia s veľmi nízkymi emisiami, systémy pre pokročilú asistenciu vodičovi a výrobky vyrobené z radu optimalizovaných a udržateľných materiálov.
S našim KOKPITOM BUDÚCNOSTI vytvárame hodnotu pre automobilové značky a podnecujeme nové zážitky spotrebiteľov. Spájame naše odborné znalosti o sedadlách, interiéroch, osvetlení, elektronike karosérie, snímačoch, pohonoch a ďalších zobrazovacích technológiách ako aj o elektronike kokpitu.
Pridajte sa k nám. Budujte svoju kariéru. Využite svoju energiu správnym smerom. Staňte sa súčasťou otvorenej a angažovanej komunity, ktorá pracuje na vytváraní udržateľnejšej budúcnosti v transformujúcom sa odvetví.
Vydajte sa na cestu s nami - cestu, na ktorej záleží.
Našim poslaním svetového lídra v oblasti automobilového a technologického priemyslu je inšpirovať k bezpečnejšej, pohodlnejšej, prispôsobenejšej a udržateľnejšej mobilite.
Výrobky a systémy spoločnosti Faurecia sú vo vozidlách vyrábaných tými najväčšími a najznámejšími automobilovými značkami po celom svete. Naše technológie sú v jednom z troch vozidiel, ktoré dnes jazdia po cestách.
Naša komplexná ponuka pre UDRŽATEĽNÚ MOBILITU zahŕňa vodíkové riešenia s nulovými emisiami, riešenia s veľmi nízkymi emisiami, systémy pre pokročilú asistenciu vodičovi a výrobky vyrobené z radu optimalizovaných a udržateľných materiálov.
S našim KOKPITOM BUDÚCNOSTI vytvárame hodnotu pre automobilové značky a podnecujeme nové zážitky spotrebiteľov. Spájame naše odborné znalosti o sedadlách, interiéroch, osvetlení, elektronike karosérie, snímačoch, pohonoch a ďalších zobrazovacích technológiách ako aj o elektronike kokpitu.
Pridajte sa k nám. Budujte svoju kariéru. Využite svoju energiu správnym smerom. Staňte sa súčasťou otvorenej a angažovanej komunity, ktorá pracuje na vytváraní udržateľnejšej budúcnosti v transformujúcom sa odvetví.
Vydajte sa na cestu s nami - cestu, na ktorej záleží.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4076904
Dátum zverejnenia: 7.5.2021
2021-05-07
lokalita: Košice Pozícia: Personalista Spoločnosť: Faurecia Automotive Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac