HR Administrátor

Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 do 900 € podľa skúseností kandidáta
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • administratívna podpora HR Managera a HR oddelenia
  • technická a metodologická administrácia dochádzkového systému
  • príprava analýz, štatistík a podkladov podľa pokynu manažéra
  • administrácia akcií a dividend zamestnancov
  • implementácia nových HR procesov a systémov
  • administrácia benefitov
  • spracovanie a evidencia faktúr
  • administrácia študentských praxí
  • spravovanie HR časti na intranete

Naše benefity

Čo získate v Skupine ENGIE navyše?

  • možnosť rozvíjať kariéru v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny ENGIE;
  • adekvátne finančné ohodnotenie, ročný výkonnostný bonus;
  • príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
  • príspevok na stravovanie nad rámec zákona;
  • príspevok na regeneráciu pracovnej sily;
  • dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
  • aktívne využitie anglického jazyka;
  • bezplatné jazykového vzdelávanie;
  • možnosť odborného vzdelávania a rozvoja doma i v zahraničí;
  • zdravotnú starostlivosť - preventívne a periodické zdravotné prehliadky;
  • športové a spoločenské aktivity;
  • príjemnú, priateľskú firemnú kultúru;
  • zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov;
  • tím pozostávajúci z viac ako 700 odborníkov na Slovensku
  • príležitosť pracovať v odvetviach energia, služby a environment, ktorým patrí budúcnosť, aktívne prispievať k efektívnemu využívaniu energie a podieľať sa na ochrane životného prostredia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou
  • technické a analytické myslenie
  • systematickosť, štrukturovanosť
  • prax v administratíve / personalistike výhodou
  • výborné organizačné zručnosti
  • schopnosť prevziať zodpovednosť
  • samostatnosť ale aj tímovosť
  • ochota učiť sa
  • schopnosť nadhľadu a zmysel pre humor výhodou :)

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Životopisy starostlivo posúdime a v prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Váš životopis spolu s krátkym motivačným listom nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.


UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje spoločnosti svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
Zaujala vás ponuka?
Kontaktujte nás!

Zostaňme v spojení

ID: 3400081  Dátum zverejnenia: 24.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 800 do 900 € podľa skúseností kandidáta