Špecialista prípravy projektov v oblasti Facility manažmentu

Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Jarošova Office centre, Jarošova, Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac* Uvedená výška základnej mesačnej mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška základnej mesačnej mzdy závisí od úrovne požadovaných schopností a skúseností kandidáta.
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho dynamického a priateľského kolektívu obchodného oddelenia hľadáme Teba – človeka s pozitívnym a proaktívnym prístupom, so záujmom učiť sa nové veci, obchodným zmýšľaním, chuťou hľadať riešenia a neustále sa zlepšovať. Vzdelanie, prípadne odborné znalosti v technickej problematike (prevádzka budov/ technické zariadenia budov/ elektroinštalácie) sú výhodou.
Ak si sa v tomto popise našiel, daj nám o sebe vedieť a radi ťa začleníme do nášho tímu.

Čo budeš robiť v rámci svojej práce?
  • samostatne pripravovať ponuky, cenové kalkulácie a technické
špecifikácie v odbore facility manažmentu (správy a prevádzky
nehnuteľností a technologických zariadení);
  • analyzovať súťažné podklady a technickú dokumentáciu;
  • komplexne spracovávať ponuky (dokumentačnú a cenovú časť) a
kompletizovať ich podľa súťažných podkladov;
  • komunikovať so subdodávateľmi a analyzovať ich ponuky;
  • zúčastňovať sa obhliadok nehnuteľností v teréne;
  • zodpovedať za kalkuláciu celej zákazky;
  • zodpovedať za správne a včasné odovzdanie ponuky, sledovať
ponukové konanie až do rozhodnutia o zákazke a aktívne participovať
na jeho priebehu;
  • spolu s obchodníkmi sa zúčastňovať na obchodných rokovaniach a
prezentáciách spoločnosti, poskytovať odborné poradenstvo pri
obchodno-technických rokovaniach;
  • pripravovať zmluvy v spolupráci s realizačnými oddeleniami a
úsekmi;
  • pripravovať a kompletizovať podklady pre odovzdanie zákazky realizačnému tímu;
  • spolupracovať s realizačnými oddeleniami a úsekmi;
  • pripravovať prezentačné materiály pre obchodné účely;
  • vykonávať administratívne práce súvisiace s agendou obchodného oddelenia.

Naše benefity

Na našich ľuďoch nám naozaj záleží.
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:

  • možnosť rozvíjať kariéru a odborné znalosti v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny;
  • ročný výkonnostný bonus;
  • pružný pracovný čas;
  • finančný príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
  • finančný príspevok pri životnom jubileu;
  • dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
  • možnosť odborného vzdelávania;
  • MultiSport karta s finančným príspevkom zamestnávateľa;
  • priateľské pracovné prostredie;
  • zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické vzdelanie výhodou (TZB/energetika/elektrotechnika a pod.)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • stredne pokročilá znalosť anglického jazyka (schopnosť písomne a
ústne komunikovať) je podmienkou;
  • skúsenosť s vykonávaním administratívnych prác (napr. príprava
dokumentov a zmlúv);
  • odborné znalosti alebo skúsenosti v technickej problematike
(prevádzka budov/ technické zariadenia budov/ elektroinštalácie) sú
výhodou;
  • prax v oblasti prípravy cenových ponúk pre facility manažment je
výhodou;
  • zmysel pre detaily a zároveň schopnosť myslieť komplexne a v
súvislostiach;
  • schopnosť analyticky pristupovať k zákazkám a situáciám;
  • chuť hľadať riešenia ako sa dá situácia vyriešiť;
  • pozitívny, proaktívny prístup k práci;
  • spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovednosť;
  • komunikačné a organizačné zručnosti;
  • schopnosť samostatného rozhodovania sa;
  • flexibilita, schopnosť pracovať v tíme.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.

S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
Zaujala vás ponuka?
Kontaktujte nás!

Zostaňme v spojení

ID: 4804289  Dátum zverejnenia: 11.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac