Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista prípravy projektov v oblasti Facility manažmentu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Jarošova Office centre, Jarošova, Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac* Uvedená výška základnej mesačnej mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška základnej mesačnej mzdy závisí od úrovne požadovaných schopností a skúseností kandidáta.
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamického a priateľského kolektívu obchodného oddelenia hľadáme Teba – človeka s pozitívnym a proaktívnym prístupom, so záujmom učiť sa nové veci, obchodným zmýšľaním, chuťou hľadať riešenia a neustále sa zlepšovať. Vzdelanie, prípadne odborné znalosti v technickej problematike (prevádzka budov/ technické zariadenia budov/ elektroinštalácie) sú výhodou.
Ak si sa v tomto popise našiel, daj nám o sebe vedieť a radi ťa začleníme do nášho tímu.
Čo budeš robiť v rámci svojej práce?
nehnuteľností a technologických zariadení);
na jeho priebehu;
obchodno-technických rokovaniach;
Ak si sa v tomto popise našiel, daj nám o sebe vedieť a radi ťa začleníme do nášho tímu.
Čo budeš robiť v rámci svojej práce?
- samostatne pripravovať ponuky, cenové kalkulácie a technické
nehnuteľností a technologických zariadení);
- analyzovať súťažné podklady a technickú dokumentáciu;
- komplexne spracovávať ponuky (dokumentačnú a cenovú časť) a
- komunikovať so subdodávateľmi a analyzovať ich ponuky;
- zúčastňovať sa obhliadok nehnuteľností v teréne;
- zodpovedať za kalkuláciu celej zákazky;
- zodpovedať za správne a včasné odovzdanie ponuky, sledovať
na jeho priebehu;
- spolu s obchodníkmi sa zúčastňovať na obchodných rokovaniach a
obchodno-technických rokovaniach;
- pripravovať zmluvy v spolupráci s realizačnými oddeleniami a
- pripravovať a kompletizovať podklady pre odovzdanie zákazky realizačnému tímu;
- spolupracovať s realizačnými oddeleniami a úsekmi;
- pripravovať prezentačné materiály pre obchodné účely;
- vykonávať administratívne práce súvisiace s agendou obchodného oddelenia.
Naše benefity
Na našich ľuďoch nám naozaj záleží.
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:
- možnosť rozvíjať kariéru a odborné znalosti v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny;
- ročný výkonnostný bonus;
- pružný pracovný čas;
- finančný príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
- finančný príspevok pri životnom jubileu;
- dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
- možnosť odborného vzdelávania;
- MultiSport karta s finančným príspevkom zamestnávateľa;
- priateľské pracovné prostredie;
- zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie výhodou (TZB/energetika/elektrotechnika a pod.)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- stredne pokročilá znalosť anglického jazyka (schopnosť písomne a
- skúsenosť s vykonávaním administratívnych prác (napr. príprava
- odborné znalosti alebo skúsenosti v technickej problematike
výhodou;
- prax v oblasti prípravy cenových ponúk pre facility manažment je
- zmysel pre detaily a zároveň schopnosť myslieť komplexne a v
- schopnosť analyticky pristupovať k zákazkám a situáciám;
- chuť hľadať riešenia ako sa dá situácia vyriešiť;
- pozitívny, proaktívny prístup k práci;
- spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovednosť;
- komunikačné a organizačné zručnosti;
- schopnosť samostatného rozhodovania sa;
- flexibilita, schopnosť pracovať v tíme.
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
Kontakt
Zaujala vás ponuka?
Kontaktujte nás!
Kontaktujte nás!
ID: 4804289
Dátum zverejnenia: 11.4.2024
2024-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný analytik, Obchodný referent, Prípravár stavieb, Rozpočtár/kalkulant stavieb Spoločnosť: ENGIE Services a.s. Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac