Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac* Uvedená výška základnej mesačnej mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška základnej mesačnej mzdy závisí od úrovne požadovaných schopností a skúseností kandidáta.
Termín nástupu
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:
- administratívne práce;
- práca v programe sap, chastia, helpdesk;
- tvorba objednávok, faktúr;
- evidencia a archivácia korešpondencie a technickej dokumentácie;
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov;
- zhotovovanie zápisov z porád, stretnutí a rokovaní;
- sledovanie termínov.
Naše benefity
Na našich ľuďoch nám naozaj záleží.
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:
Benefity sme preto zamerali na ich zdravie, budúcnosť, ako aj čas pre seba a pre rodinu:
- možnosť rozvíjať kariéru v zázemí silnej medzinárodnej Skupiny;
- ročný výkonnostný bonus;
- finančný príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
- finančný príspevok pri životnom jubileu;
- dni voľna navyše v prípade významných rodinných udalostí;
- možnosť odborného vzdelávania;
- MultiSport karta s finančným príspevkom zamestnávateľa;
- priateľské pracovné prostredie;
- zamestnanecké zľavy u vybraných partnerov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, všeobecné
Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce v Office 365, SAP, Chastia výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- proaktívny a pozitívny prístup k práci;
- príjemné vystupovanie;
- kultivovaný ústny a písomný prejav;
- logické a analytické myslenie;
- pracovitosť, zodpovednosť, samostatnosť;
- schopnosť tímovej spolupráce;
- schopnosť prispôsobovať sa novým podnetom a situáciám.
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis nám zasielajte výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, vaše životopisy starostlivo posúdime.
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
Kontakt
Zaujala vás ponuka?
Kontaktujte nás!
Kontaktujte nás!
ID: 4544541
Dátum zverejnenia: 23.3.2023
2023-03-23
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Účtovník Spoločnosť: ENGIE Services a.s. Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac