Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientsky poradca pre Bratislavu so 4-dňovým pracovným týždňom
Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacUvedená nástupná mzda je garantované minimum. K mzde patrí aj pohyblivá zložka mzdy vo výške 150 €. Navyše máte nárok na ročný bonus v závislosti od firemných výsledkov.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Kto sme
Nový svet, o ktorý sa v Dôvere snažíme už vyše 25 rokov, je transparentné a kvalitné zdravotníctvo. Dobrý pocit z toho, že spolu aktívne, systematicky a zmysluplne meníme nielen našu poisťovňu, ale aj celé zdravotníctvo, budete mať každý deň. Robíme všetko pre to, aby sme boli v očiach verejnosti najlepšia zdravotná poisťovňa na slovenskom trhu a mali čoraz viac spokojných zamestnancov a poistencov. Ak chcete byť aj vy súčasťou modernej a stabilnej spoločnosti, ktorej oblasť inovácií a benefitov pre poistencov ako aj pre lekárov prináša pridanú hodnotu pre celý systém, pridajte sa k nám do Dôvery.
Ak máte záujem o pracovný týždeň s voľným piatkom, tak ste na správnej adrese.
Budete pracovať od pondelka do štvrtka. V piatok budete mať možnosť načerpať energiu do nového pracovného týždňa, venovať sa rodine alebo iným voľnočasovým aktivitám :).
Na našej pobočke v Bratislave, ktorej môžete byť súčasťou aj vy, nájdete vrátane vás štyri kolegyne ochotné pomôcť a poradiť našim poistencom. Spolu s regionálnou riaditeľkou Dominikou, je nás v tíme štrnásť a pôsobíme na piatich pobočkách v rámci Bratislavského kraja. Medzi nami máme aj najskúsenejšiu - senior klientsku poradkyňu, vzťahového manažéra či asistentku a spolu tak tvoríme silný tím, v ktorom sa navzájom podporujeme.
A čomu sa venujeme? Staráme sa o našich poistencov, riešime ich požiadavky a poskytujeme im poradenstvo o verejnom a európskom zdravotnom poistení. Učíme ich tiež ako využívať Elektronickú pobočku a mobilnú aplikáciu, ktorá je dizajnovaná užívateľsky príjemne, o čom svedčí aj jej nadpriemerné hodnotenie medzi užívateľmi.
Ak máte radosť z toho, že ste tu pre klienta, môžete mu poradiť či vysvetliť aké má možnosti, ste náš človek.
Ako bude vyzerať 4-dňový pracovný týždeň u nás?
Ak máte záujem o pracovný týždeň s voľným piatkom, tak ste na správnej adrese.
Budete pracovať od pondelka do štvrtka. V piatok budete mať možnosť načerpať energiu do nového pracovného týždňa, venovať sa rodine alebo iným voľnočasovým aktivitám :).
Do akého tímu budete patriť?
Na našej pobočke v Bratislave, ktorej môžete byť súčasťou aj vy, nájdete vrátane vás štyri kolegyne ochotné pomôcť a poradiť našim poistencom. Spolu s regionálnou riaditeľkou Dominikou, je nás v tíme štrnásť a pôsobíme na piatich pobočkách v rámci Bratislavského kraja. Medzi nami máme aj najskúsenejšiu - senior klientsku poradkyňu, vzťahového manažéra či asistentku a spolu tak tvoríme silný tím, v ktorom sa navzájom podporujeme.
A čomu sa venujeme? Staráme sa o našich poistencov, riešime ich požiadavky a poskytujeme im poradenstvo o verejnom a európskom zdravotnom poistení. Učíme ich tiež ako využívať Elektronickú pobočku a mobilnú aplikáciu, ktorá je dizajnovaná užívateľsky príjemne, o čom svedčí aj jej nadpriemerné hodnotenie medzi užívateľmi.
Ak máte radosť z toho, že ste tu pre klienta, môžete mu poradiť či vysvetliť aké má možnosti, ste náš človek.
Čo Vás u nás čaká?
- Stanete sa kontaktnou osobou pre poistencov a klientov zdravotnej poisťovne vo vašom regióne.
- Budete poskytovať informácie a poradenstvo o verejnom zdravotnom poistení, službách a produktoch poisťovne existujúcim aj potenciálnym klientom poisťovne.
- Budete vybavovať požiadavky a spracovávať náležitosti týkajúce sa zdravotného poistenia poistencov a platiteľov zdravotného poistenia (prijímanie prihlášok, nahlasovanie zmien, registrácia platiteľov, registrácia kategórií poistenca, vydávanie preukazov).
- Aktívne sa budete podieľať na akvizícii nových poistencov.
- Hľadáme kolegyňu alebo kolegu na skrátený úväzok 0,8 - čo je 32 hodín týždenne, hravo tak skĺbite prácu s rodinou a ďalšími aktivitami.
Čo by ste mali ovládať?
- Komunikáciu s klientom na vysokej úrovni.
- Znalosť Microsoft Outlook, Word a Excel na mierne pokročilej úrovni.
- Skúsenosť na obdobnej pozícii výhodou.
Čo sa našim kolegom u nás páči?
- Nie sme korporát a ani malá firma – sme niečo medzi :-). Máme tu rozbehnutých veľa dlhodobých projektov, ktoré naši kolegovia úspešne zastrešujú na svojich komplexných pozíciách. Väčšina našich projektov vzniká na „zelenej lúke“ a sami sa môžete presvedčiť, akí sme v nich úspešní. Stereotyp a nuda vám zaručene nehrozí.
- Adaptačný proces u nás neznamená hodiť vás do vody a plávať, ale je to obdobie, počas ktorého vás postupne oboznámime so všetkým, čo budete potrebovať, aby ste boli plnohodnotným členom nášho tímu a aby ste sa na pozícii cítili komfortne.
- Šikovnosť a proaktivita sa u nás cení. A to odmenami za individuálny výkon, a navyše, ak sa nám bude dariť, máte možnosť získať aj finančný bonus vo výške 3-násobku hrubej mesačnej mzdy.
- V Dôvere podporujeme kolegov, ktorí sa chcú vzdelávať. Kedykoľvek môžu absolvovať rôzne kurzy a odborné školenia, zúčastniť sa odborných konferencií alebo inšpiratívnych prednášok, webinárov či prezentácií o zaujímavých projektoch, na ktorých pracujú naši kolegovia.
- Na zdraví našich kolegov nám záleží, a preto radi realizujeme programy na podporu zdravého životného štýlu ako Rozhýbme sa s Dôverou, poobedná jóga, podporujeme bežecké podujatia, preplácame masáže na pracovisku, prispievame na MultiSport kartu a psychickú pohodu sa snažíme podporiť aj našou Linkou Dôvery, na ktorú sa môžeme nonstop a anonymne obrátiť pre prípadnú radu od psychológov a odborníkov na financie a právo.
- Radi občas vypneme a zregenerujeme svoje sily na našich spoločných akciách ako sú športové hry, vianočné večierky, grilovačky, husaciny, alebo odborové teambuildingy.
Čo by Vás ešte mohlo zaujímať?
- Miesto výkonu práce: príjemné priestory pobočky v Digital parku.
- Spolupráca: hľadáme kolegyňu alebo kolegu na TPP so skúšobnou dobou 3 mesiace. Zmluvu s vami uzatvárame zatiaľ na 1 rok, a keď nám to spolu pôjde, s radosťou vám zmluvu predĺžime.
- Onboarding: Začína od momentu, kedy zareagujete na inzerát. A ja vás budem sprevádzať vaším pôsobením v Dôvere od prvého kontaktu. Kedykoľvek sa môžete na mňa obrátiť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- silná zákaznícka orientácia a „ťah na bránku“
- rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť a flexibilita
Kontakt
Kontaktná osoba:
Mgr. Michaela Martiníková
Mgr. Michaela Martiníková
Adresa spoločnosti
Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4796202
Dátum zverejnenia: 29.3.2024
2024-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Klientský pracovník Spoločnosť: DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac