Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Spoznaj prácu v zdravotnej poisťovni a staň sa našou súčasťou na pobočke v Bratislave, ako brigádnik
Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Kto sme
Nový svet, o ktorý sa v Dôvere snažíme už vyše 25 rokov, je transparentné a kvalitné zdravotníctvo. Dobrý pocit z toho, že spolu aktívne, systematicky a zmysluplne meníme nielen našu poisťovňu, ale aj celé zdravotníctvo, budete mať každý deň. Robíme všetko preto, aby sme boli v očiach verejnosti najlepšia zdravotná poisťovňa na slovenskom trhu a mali čoraz viac spokojných zamestnancov a poistencov. Ak chcete byť aj vy súčasťou modernej a stabilnej spoločnosti, ktorej oblasť inovácií a benefitov pre poistencov ako aj pre lekárov prináša pridanú hodnotu pre celý systém, pridajte sa k nám do Dôvery.
Na našej pobočke v Bratislave, ktorej môžete byť súčasťou aj vy, nájdete vrátane vás štyri kolegyne ochotné pomôcť a poradiť našim poistencom. Spolu s regionálnou riaditeľkou Dominikou, je nás v tíme štrnásť a pôsobíme na piatich pobočkách v rámci Bratislavského kraja. Medzi nami máme aj najskúsenejšiu - senior klientsku poradkyňu, vzťahového manažéra či asistentku a spolu tak tvoríme silný tím, v ktorom sa navzájom podporujeme.
A čomu sa venujeme? Staráme sa o našich poistencov, riešime ich požiadavky a poskytujeme im poradenstvo o verejnom a európskom zdravotnom poistení. Učíme ich tiež ako využívať Elektronickú pobočku a mobilnú aplikáciu, ktorá je dizajnovaná užívateľsky príjemne, o čom svedčí aj jej nadpriemerné hodnotenie medzi užívateľmi.
Ak máte radosť z toho, že ste tu pre klienta, môžete mu poradiť či vysvetliť aké má možnosti, ste náš človek.
Hľadáme ďalšieho člena tímu, ktorý nám pomôže s našou každodennou agendou a naučí sa ako to v našej zdravotnej poisťovni funguje. Vašou úlohou bude:
Do akého tímu budete patriť?
Na našej pobočke v Bratislave, ktorej môžete byť súčasťou aj vy, nájdete vrátane vás štyri kolegyne ochotné pomôcť a poradiť našim poistencom. Spolu s regionálnou riaditeľkou Dominikou, je nás v tíme štrnásť a pôsobíme na piatich pobočkách v rámci Bratislavského kraja. Medzi nami máme aj najskúsenejšiu - senior klientsku poradkyňu, vzťahového manažéra či asistentku a spolu tak tvoríme silný tím, v ktorom sa navzájom podporujeme.
A čomu sa venujeme? Staráme sa o našich poistencov, riešime ich požiadavky a poskytujeme im poradenstvo o verejnom a európskom zdravotnom poistení. Učíme ich tiež ako využívať Elektronickú pobočku a mobilnú aplikáciu, ktorá je dizajnovaná užívateľsky príjemne, o čom svedčí aj jej nadpriemerné hodnotenie medzi užívateľmi.
Ak máte radosť z toho, že ste tu pre klienta, môžete mu poradiť či vysvetliť aké má možnosti, ste náš človek.
Čo Vás u nás čaká?
Hľadáme ďalšieho člena tímu, ktorý nám pomôže s našou každodennou agendou a naučí sa ako to v našej zdravotnej poisťovni funguje. Vašou úlohou bude:
- evidovať a spracovávať prihlášky poistencov, EÚ formuláre a pripravovať ich v zásielkach na odstúpenie do archívu,
- a ďalšia administratívna podpora oddelenia podľa aktuálnych potrieb pobočky.
Čo by ste mali ovládať?
- práca v Microsoft Office: Word, Excel, Outlook na stredne pokročilej úrovni
Čo sa našim kolegom u nás páči?
- Nie sme korporát a ani malá firma – sme niečo medzi : ). Sme najväčšia súkromná zdravotná poisťovňa, ktorá je lídrom v inováciách.
- U nás máte príležitosť pre svoj rozvoj a osobný rast. Ste v tíme šikovných kolegov a kolegýň, ktorí vás budú podporovať a učiť vás nové veci.
- Máte možnosť získať praktické skúsenosti v oblasti zdravotnej poisťovne.
- Ste súčasťou tímu, a preto sa aj vy môžete s nami vzdelávať na našich interných rozvojových popoludniach.
Čo by Vás ešte mohlo zaujímať?
- Miesto výkonu práce: Bratislava - Digital Park.
- Spolupráca: dohoda o brigádnickej práci študenta /vykonaní práce / pracovnej činnosti.
- Onboarding: začína od momentu, kedy zareagujete na inzerát. A ja vás budem sprevádzať vaším pôsobením v Dôvere od prvého kontaktu. Kedykoľvek sa môžete na mňa obrátiť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zmysel pre detail
- zodpovednosť
- systematickosť
- proaktivita
- samostatnosť
- flexibilita
Kontakt
Kontaktná osoba:
Mgr. Michaela Martiníková
Mgr. Michaela Martiníková
Adresa spoločnosti
Dôvera
Naše ocenenia
Hlavná cena ITAPA
2x Strieborná cena ITAPA
ITAPA eFocus
IT projekt roka
facebook Awards
ID: 4787613
Dátum zverejnenia: 20.3.2024
2024-03-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.