DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

Senior nákupca/nákupkyňa

Spracovávanie vybraných úloh pre divíziu Purchase to Pay (PTP) pre spoločnosti patriace do skupiny Deutsche Telekom.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac

Informácie
O pracovnom mieste

Poskytuje služby a vykonáva aktivity v oblasti globálneho nákupu:

• Vykonáva základné administratívne úlohy (1st level support) v oblasti globálneho nákupu, napr. kontrola a schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok, komunikácia s dodávateľmi o možných termínoch dodávok tovarov a služieb.
• Rieši aj komplexnejšie (2nd level support) požiadavky, napr. eskalácie manažmentu, problémové objednávky- nesúlad medzi objednávkou a faktúrou, poskytuje súčinnosť účtovnému oddeleniu, poskytuje podporu interným projektom, vytvára a riadi dodávateľsko- odberateľské vzťahy.
• Monitoruje a riadi procesy súvisiace s nákupom a zabezpečuje ich dodržiavanie v rámci schválenej firemnej stratégie.
• Radí zodpovednému/kompetentnému nákupcovi a/alebo interným a externým zákazníkom v otázkach týkajúcich sa nákupu v rámci jeho/jej zvereného procesu.
• Má prehľad aj ohľadom iných procesov v rámci firmy (procesy nadväzujúce na procesy nákupu).
• Spracúva požiadavky od externých a interných zákazníkov v ticketovacom nástroji
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Prichádza s návrhmi na zefektívnenie procesov
• Pozná produktové portfólio
• Vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi
• Vykonáva ďalšie úlohy na základe požiadaviek nadriadeného

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je 1700 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Čo od kandidáta
očakávame

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Najmenej 2 roky skúsenosti v operatívnom nákupe alebo v podobnej oblasti (napr. skúsenosti s predajom, vyjednávaním, zákazníckym servisom)

MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
MS Office – PowerPoint – pokročilý
SAP – výhodou

Iné požiadavky:
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
• Flexibilita, odolnosť voči stresu
• Proaktívny prístup
• Silné komunikačné zručnosti
• Vysoká úroveň zodpovednosti, samostatnosti ako aj schopnosť pracovať v tíme
• Snaha a vytrvalosť pri riešení problémov/ prekážok
• Schopnosť dodávať úlohy a projekty v stanovenom termíne a kvalite
• Ochota sa neustále vzdelávať a podeliť sa so získanými skúsenosťami a vedomosťami s ostatnými členmi tímu
• Skúsenosti s vyjednávaním sú výhodou

Benefity
ktoré rozmaznajú

• Ročný bonus
• Plne hradené stravné lístky
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané Telekom produkty
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Cafeteria benefitový systém/Multisport karta
• Personal days
• Športový klub a Dni zdravia
• Teambuildingy, letná a Vianočná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Odmena za odporučenie nových zamestnancov
• Flexibilný pracovný čas
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón počas materskej dovolenky)

Informácie
o výberovom konaní

Snažíme sa o rovnosť príležitostí v zamestnaní aj pri poskytovaní primeraných podmienok pre všetkých uchádzačov a uchádzačky so zdravotným postihnutím.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
ID: 4562022  Dátum zverejnenia: 22.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac