Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Senior nákupca/nákupkyňa
Spracovávanie vybraných úloh pre divíziu Purchase to Pay (PTP) pre spoločnosti patriace do skupiny Deutsche Telekom.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac
Informácie
O pracovnom mieste
Poskytuje služby a vykonáva aktivity v oblasti globálneho nákupu:• Vykonáva základné administratívne úlohy (1st level support) v oblasti globálneho nákupu, napr. kontrola a schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok, komunikácia s dodávateľmi o možných termínoch dodávok tovarov a služieb.
• Rieši aj komplexnejšie (2nd level support) požiadavky, napr. eskalácie manažmentu, problémové objednávky- nesúlad medzi objednávkou a faktúrou, poskytuje súčinnosť účtovnému oddeleniu, poskytuje podporu interným projektom, vytvára a riadi dodávateľsko- odberateľské vzťahy.
• Monitoruje a riadi procesy súvisiace s nákupom a zabezpečuje ich dodržiavanie v rámci schválenej firemnej stratégie.
• Radí zodpovednému/kompetentnému nákupcovi a/alebo interným a externým zákazníkom v otázkach týkajúcich sa nákupu v rámci jeho/jej zvereného procesu.
• Má prehľad aj ohľadom iných procesov v rámci firmy (procesy nadväzujúce na procesy nákupu).
• Spracúva požiadavky od externých a interných zákazníkov v ticketovacom nástroji
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Prichádza s návrhmi na zefektívnenie procesov
• Pozná produktové portfólio
• Vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi
• Vykonáva ďalšie úlohy na základe požiadaviek nadriadeného
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je 1700 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Najmenej 2 roky skúsenosti v operatívnom nákupe alebo v podobnej oblasti (napr. skúsenosti s predajom, vyjednávaním, zákazníckym servisom)
MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
MS Office – PowerPoint – pokročilý
SAP – výhodou
Iné požiadavky:
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
• Flexibilita, odolnosť voči stresu
• Proaktívny prístup
• Silné komunikačné zručnosti
• Vysoká úroveň zodpovednosti, samostatnosti ako aj schopnosť pracovať v tíme
• Snaha a vytrvalosť pri riešení problémov/ prekážok
• Schopnosť dodávať úlohy a projekty v stanovenom termíne a kvalite
• Ochota sa neustále vzdelávať a podeliť sa so získanými skúsenosťami a vedomosťami s ostatnými členmi tímu
• Skúsenosti s vyjednávaním sú výhodou
MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
MS Office – PowerPoint – pokročilý
SAP – výhodou
Iné požiadavky:
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
• Flexibilita, odolnosť voči stresu
• Proaktívny prístup
• Silné komunikačné zručnosti
• Vysoká úroveň zodpovednosti, samostatnosti ako aj schopnosť pracovať v tíme
• Snaha a vytrvalosť pri riešení problémov/ prekážok
• Schopnosť dodávať úlohy a projekty v stanovenom termíne a kvalite
• Ochota sa neustále vzdelávať a podeliť sa so získanými skúsenosťami a vedomosťami s ostatnými členmi tímu
• Skúsenosti s vyjednávaním sú výhodou
Benefity
ktoré rozmaznajú
• Ročný bonus• Plne hradené stravné lístky
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané Telekom produkty
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Cafeteria benefitový systém/Multisport karta
• Personal days
• Športový klub a Dni zdravia
• Teambuildingy, letná a Vianočná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Odmena za odporučenie nových zamestnancov
• Flexibilný pracovný čas
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón počas materskej dovolenky)
Informácie
o výberovom konaní
Snažíme sa o rovnosť príležitostí v zamestnaní aj pri poskytovaní primeraných podmienok pre všetkých uchádzačov a uchádzačky so zdravotným postihnutím.
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka a náplň práce zaujali, budeme radi, ak nás pred zaslaním žiadosti dôverne informujte o Vašich špeciálnych potrebách k plnohodnotnej účasti na pohovore na emailovej adrese [email protected]
ID: 4562022
Dátum zverejnenia: 22.5.2023
2023-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný referent, Vedúci nákupu Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac