Zažime to spolu.

Účtovník pre český/slovenský team

  • Bratislava
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do oddelení Purchase to Pay (ďalej len „PTP“) hľadáme kolegov na pozíciu PTP Administrátor s primárnym zameraním na účtovníctvo pre český alebo slovenský team.

Vašou náplňou práce bude:
• Kontrola formálnych náležitosti dokladu, vrátenie dokladov späť dodávateľovi, vybavovanie upomienok)
• Spracovanie MM a FI faktúr v SAP workflow
• Plnenie predpisov a spolupráca na ICS (Internal Compliance System) kontrolách
• Vytváranie nákupných objednávok a spracovávanie potvrdení objednávok
• Príprava reportov súvisiacich s vykonávanou prácou na základe požiadaviek
• Zodpovednosť za zmeny v objednávkach
• Ďalšie úlohy na základe požiadaviek od nadriadeného (z oblasti účtovníctva došlých faktúr, alebo nákupu)

V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku.

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1000 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
SAP - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúca pracovná skúsenosť s fakturáciou a účtovcnítvom je podmienkou
• Znalosť anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni výhodou
• Ochota učiť sa
• Skúsenosť s prácou v systéme SAP je výhodou
• Silný zmysel pre zodpovednosť
• Spoľahlivosť a flexibilita
• Prozákaznícky prístup
• Veľmi dobré komunikačné zručnosti

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3553763   Dátum zverejnenia: 8.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1000 EUR btto