Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
CUF Špecialista zákazníckej podpory (stážista) – brigáda pre študentov alebo práca na skrátený úväzok s aktívnym nemeckým jazykom
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.5 €/hod.
Informácie
O pracovnom mieste
Názov pozície: Špecialista zákazníckej podpory – trainee s nemeckým jazykomNadriadený: Vedúci tímu zákazníckej podpory
Účel práce: Spracovanie telefonických / písomných požiadaviek zákazníkov a poskytovanie excelentnej zákazníckej podpory VIP klientom.
Obsah práce:
• Spracovanie prichádzajúcich zákazníckych požiadaviek a poskytovanie relevantných odpovedí
• Zisťovanie požiadaviek a potrieb zákazníkov
• Prieskum, analýza a sprostredkovanie požadovaných informácií
• Identifikácia problémov a návrh rôznych možností ich riešenia
• Eskalácia nevyriešených požiadaviek
• Poskytovanie príslušnej asistencie zodpovedajúcej interným pravidlám a procedúram
• Udržiavanie aktuálnych údajov v databázach
• Pravidelné vzdelávanie a účasť na odborných tréningoch
• Zvyšovanie dôveryhodnosti spoločnosti preberaním zodpovednosti za dokončenie zverených úloh
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 5 EUR/ hod. brutto. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa (uchádzač má štatút študenta)
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda
Počítačové zručnosti
• Skúsenosť s ERP systémom - výhoda
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Schopnosť budovať dobré medziľudské vzťahy
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom
Dodatočné info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa (uchádzač má štatút študenta)
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda
Počítačové zručnosti
• Skúsenosť s ERP systémom - výhoda
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Schopnosť budovať dobré medziľudské vzťahy
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom
Dodatočné info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
ID: 3467093
Dátum zverejnenia: 3.6.2019
2019-06-03
lokalita: Košice Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 EUR/hod.5 €/hod.