Zažime to spolu.

Špecialista kontaktného centra s nemčinou
- Karadžičova 8, Bratislava
- plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do rozrastajúceho sa tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý rád komunikuje v nemčine a chcel by pracovať v oblasti účtovníctva a nákupu.
Tvojou náplňou práce bude:
• Spracovanie telefonických a písomných požiadaviek kľúčových zákazníkov
(telefonovanie a administratíva sú rovnomerne rozdelené počas dňa)
• Poskytovanie informácií dodávateľom a kolegom ohľadne faktúr, platieb
• Zodpovednosť za sledovanie statusu dokončenia požiadaviek v ticketovacom systéme
• Práca v interných systémoch: vytváranie prístupov a manažovanie zmien
• Podpora počas projektov a tranzícií
• Incident manažment
• Príprava reportov podľa požiadaviek zákazníkov
• Aktívne využívanie nemeckého jazyka
Máš skúsenosti zo zákazníckou podporou a chceš využívať nemčinu, ale oblasť účtovníctva a nákupu je ti cudzia? Nevadí, ak si šikovný, všetko ťa naučíme!
V prípade záujmu nám pošli životopis v slovenskom A nemeckom jazyku.
Tvojou náplňou práce bude:
• Spracovanie telefonických a písomných požiadaviek kľúčových zákazníkov
(telefonovanie a administratíva sú rovnomerne rozdelené počas dňa)
• Poskytovanie informácií dodávateľom a kolegom ohľadne faktúr, platieb
• Zodpovednosť za sledovanie statusu dokončenia požiadaviek v ticketovacom systéme
• Práca v interných systémoch: vytváranie prístupov a manažovanie zmien
• Podpora počas projektov a tranzícií
• Incident manažment
• Príprava reportov podľa požiadaviek zákazníkov
• Aktívne využívanie nemeckého jazyka
Máš skúsenosti zo zákazníckou podporou a chceš využívať nemčinu, ale oblasť účtovníctva a nákupu je ti cudzia? Nevadí, ak si šikovný, všetko ťa naučíme!
V prípade záujmu nám pošli životopis v slovenskom A nemeckom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• 1 rok skúseností v oblasti zákazníckej podpory alebo administratívy
• Skúsenosť s prácou v SAP-e výhodou
• Ochota pomôcť a riešiť problémy
• Silná orientácia na zákazníka
• Schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• Výborné komunikačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí
• Skúsenosť s prácou v SAP-e výhodou
• Ochota pomôcť a riešiť problémy
• Silná orientácia na zákazníka
• Schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• Výborné komunikačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí
Poslať spoločnosti životopis
ID: 3305760 Dátum zverejnenia: 18.4.2018 Lokalita: Karadžičova 8, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Vedúci prevádzky Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.