Zažime to spolu.

Špecialista kontaktného centra s nemčinou

  • Karadžičova 8, Bratislava
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do rozrastajúceho sa tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý rád komunikuje v nemčine a chcel by pracovať v oblasti účtovníctva a nákupu.

Tvojou náplňou práce bude:

• Spracovanie telefonických a písomných požiadaviek kľúčových zákazníkov
(telefonovanie a administratíva sú rovnomerne rozdelené počas dňa)
• Poskytovanie informácií dodávateľom a kolegom ohľadne faktúr, platieb
• Zodpovednosť za sledovanie statusu dokončenia požiadaviek v ticketovacom systéme
• Práca v interných systémoch: vytváranie prístupov a manažovanie zmien
• Podpora počas projektov a tranzícií
• Incident manažment
• Príprava reportov podľa požiadaviek zákazníkov
• Aktívne využívanie nemeckého jazyka

Máš skúsenosti zo zákazníckou podporou a chceš využívať nemčinu, ale oblasť účtovníctva a nákupu je ti cudzia? Nevadí, ak si šikovný, všetko ťa naučíme!

V prípade záujmu nám pošli životopis v slovenskom A nemeckom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• 1 rok skúseností v oblasti zákazníckej podpory alebo administratívy
• Skúsenosť s prácou v SAP-e výhodou
• Ochota pomôcť a riešiť problémy
• Silná orientácia na zákazníka
• Schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
• Výborné komunikačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3305760   Dátum zverejnenia: 18.4.2018