Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
812 - 1 044 EUR/mesiac
812 - 1 044 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečovanie programového vybavenia na vedenie ekonomickej agendy,
- Nahrávanie mesačných platieb prostredníctvom SIPO a iných zmenových dokladov,
- Vyhotovovanie mesačných a ročných uzávierok,
- Príprava na ročné vyúčtovanie zálohových platieb,
- Kontrola platieb, predpisov, počtu osôb,
- Kontrola nákladov a spracovania v bytoch so zmiešaným vlastníctvom,
- Vybavovanie klientov, korešpondencii a reklamácií z vyúčtovania,
- Komunikácia a spolupráca so Slovenskou poštou, a.s. (SIPO),
- Spracovanie mesačných podkladov o vývoji pohľadávok, podľa typu bývania,
- Spracovanie ekonomickej evidencie obecných bytov a pridelenom obvode,
- Prihlásenie a odhlásenie nájomníkov na základe podkladov,
- Výpočet a úpravy zálohových predpisov, účtovanie platieb,
- Sledovanie úhrad podľa platobných rozkazov, dohôd a exekúcií,
- Príprava na mesačnú uzávierku (kontrola platieb, predpisov a zostatkov),
- Spracovanie a evidovanie bytového domu pri preberaní do správy,
- Určovanie výšky predpisu a úhrad spojených s bývaním,
- Vykonanie zmien zálohových predpisov za služby spojené s bývaním a fondu údržby a opráv,
- Sledovanie a účtovanie došlých platieb, spracovanie zmien pre SIPO,
- Koordinácie činností, v súvislosti so zabezpečením kompletnej účtovnej a daňovej agendy,
- Kontrola platieb z bankových účtov spoločnosti,
- Sledovanie legislatívnych zmien v oblasti účtovníctva, daňovej sústavy. Občianskeho a Obchodného zákonníka, Zákonníka práce a ostatných zákonov, súvisiacich s predmetom činnosti spoločnosti,
- Riadenie a koordinácia činnosti inventarizačnej, vyraďovacej, likvidačnej a škodovej komisie,
- Koordinácia inventarizácie majetku, záväzkov a pohľadávok,
- Zabezpečovanie strategického finančného plánovania,
- Pripravovanie a spracovávanie finančných výkazov spoločnosti,
- Analyzovanie finančnej situácie spoločnosti,
- Plánovanie, riadenie a sledovanie cash flow,
- Komunikovanie s finančnými inštitúciami a externými partnermi spoločnosti,
- Reportovanie výsledkov členom vrcholového managementu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príspevok na stravu zamestnanca
- Príspevok do DDP
- Príspevok na športové aktivity
- Príspevok na kultúrne akcie
- Príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- Platená dovolenka nad rámec zákona
- Príspevok pri životných jubileách
- Zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu, zašlite profesijný štruktúrovaný životopis na kontaktné údaje:
042 19 Košice
- e-mailom: [email protected]
- poštou na adresu: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
042 19 Košice
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť SW Windows a Office365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Analytické myslenie
- Lojálnosť
- Znalosť SW DOMUS a FINUS, výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3945472
Dátum zverejnenia: 31.7.2020
2020-07-31
lokalita: Košice Pozícia: Ekonóm Spoločnosť: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 812 EUR/mesiac