Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
02.03.2020
02.03.2020
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 100 EUR/mesiac
800 - 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečuje technickú podporu a servis zamestnancom, technickému tímu a manažmentu. Zodpovedá za plynulý chod zariadenia a programov osobných počítačov. Servisný technik pre IKT podporu je riešiteľom technických problémov súvisiacich s dodanou IT technikou a technológiou. Zabezpečuje servis a podporu zamestnancom, môže sa vyskytnúť v pozícii konzultanta pri navrhovaní nových riešení. Je znalcom dodávanej techniky a technológie.
Taktiež zabezpečuje inštaláciu novo nadobudnutej IT techniky, činnosti spojené s realizáciou záručného a pozáručného servisu, nadštandardné mimozáručné činnosti pre zákazníkov v závislosti od dohodnutých obchodných podmienok. V prípade väčších dodávateľských projektov sa zúčastňuje na príprave a realizácii. Veľkú časť svojej práce vykonáva medzi zamestnancami, dôležitým aspektom jeho práce je preto orientácia na riešenie problému - zmysel pre službu a podporu.
Taktiež zabezpečuje inštaláciu novo nadobudnutej IT techniky, činnosti spojené s realizáciou záručného a pozáručného servisu, nadštandardné mimozáručné činnosti pre zákazníkov v závislosti od dohodnutých obchodných podmienok. V prípade väčších dodávateľských projektov sa zúčastňuje na príprave a realizácii. Veľkú časť svojej práce vykonáva medzi zamestnancami, dôležitým aspektom jeho práce je preto orientácia na riešenie problému - zmysel pre službu a podporu.
- riešenie technických problémov, servisné zásahy
- inštalácia a prevádzkovanie SW a HW produktov a technológií, aktualizácie
- údržba a administrácia dodanej techniky a technológie
- príprava technických riešení a služieb
- komunikácia so zamestnancami a technické konzultácie
- dokumentovanie problémov a ich riešenie - HELPDESK
- školenie zamestnancov o produktoch, technických službách, technológiách
- účasť na obchodných projektoch a tendroch
- podpora a analytická práca pri zavádzaní nových produktov
- montáž, inštalácia a prevádzkovanie novej IT techniky, či už špeciálnej alebo všeobecnej ako sú PC, servre, LAN, periférne zariadenia ako napr. tlačiarne, kopírky, modemy, skenery, video konferenčná technika
- inštalácia operačných systémov a rôznych SW aplikácií
- servisné zásahy, údržba, profylaxia HW a SW v mieste inštalácie a/alebo v servisnom stredisku
- diagnostika a oprava IT zariadení
- upgradovanie HW, reinštalácia a konfigurovanie SW
- plánovanie, zvlášť pri väčších projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
A/ Benefity súvisiace s čerpaním sociálneho fondu:
1. Príspevok na stravu zamestnanca
2. Príspevok do DDP
3. Príspevok na športové aktivity
4. Príspevok na kultúrne akcie
5. Príspevok na regeneráciu pracovnej sily
B/ Benefity poskytované zo mzdových prostriedkov:
1. Platená dovolenka nad rámec zákona
2. Príspevok do DDP
3. Príspevok pri životných jubileách
4. Slávnostné večierky a podujatia
C/ Ostatné benefity:
Zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
1. Príspevok na stravu zamestnanca
2. Príspevok do DDP
3. Príspevok na športové aktivity
4. Príspevok na kultúrne akcie
5. Príspevok na regeneráciu pracovnej sily
B/ Benefity poskytované zo mzdových prostriedkov:
1. Platená dovolenka nad rámec zákona
2. Príspevok do DDP
3. Príspevok pri životných jubileách
4. Slávnostné večierky a podujatia
C/ Ostatné benefity:
Zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
Informácie o výberovom konaní
Spôsob výberu:
1. Výber na základe CV, Motivačný list, Referencie
2. Osobný pohovor pred komisiou
1. Výber na základe CV, Motivačný list, Referencie
2. Osobný pohovor pred komisiou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Elektotechnika, Informatika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť hardvéru počítačov a notebookov
- znalosť operačných systémov Microsoft pre PC a notebooky, inštalácia a konfigurácia
- znalosť inštalácie patchov, ovládačov, upgrade SW a HW, zálohovanie
- základná znalosť počítačových sietí
- skúsenosť s inštaláciou a konfiguráciou IT techniky
- technické znalosti a zručnosti
- prehľad a orientácia v oblasti IT
- analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3871630
Dátum zverejnenia: 15.2.2020
2020-02-15
lokalita: Košice Pozícia: Odborný referent Spoločnosť: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac